15 دوربین مداربسته تحت شبکه پرفروش خبرنگاران؛ محافظان امنیت شما

به گزارش وبلاگ مستند، در این مطلب به معرفی 15 دوربین مداربسته تحت شبکه عالی و محبوب در خبرنگاران می پردازیم که هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند حافظ امنیت شما باشند.

15 دوربین مداربسته تحت شبکه پرفروش خبرنگاران؛ محافظان امنیت شما

دوربین بیسیم مداربسته تحت شبکه مدل v380

719,000

تومان

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221

2,217,000

1,470,000

تومان

خرید محبوب ترین دوربین های مداربسته از وبلاگ مستند

مشاهده همه

1. دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380 Pro Starlight

نخستین دوربینی که قصد داریم معرفی کنیم یک دوربین مداربسته تحت شبکه عالی است که مینی اسپید دام V380 Pro Starlight نام دارد و با 600 گرم وزن، یکی از ارزان ترین و در عین حال جمع و جورترین دوربین مداربسته در فروشگاه وبلاگ مستند به شمار میرود. این دوربین پلاستیکی است، از ارتباط سیمی و بی سیم پشتیبانی می نماید، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به لطف استاندارد IP68 مقاوم است، از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می نماید، خروجی هایی با کیفیت 1080P را ارائه می دهد، به وسیله اعلانات گوشی به شما هشدار ارسال می نماید، از چرخش 260 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی می نماید، تا 5 برابر به صورت دیجیتال زوم می نماید، از قابلیت دید در شب بهره می برد، می گردد آن را از راه دور با گوشی کنترل کرد، امکان تشخیص حرکت را دارد، با اندروید و iOS سازگار است و بسیاری از قابلیت های خوب دیگر که بیان همه آن ها از حوصله متن خارج است. به صورت کلی این دوربین یکی دو پله از قیمتی که دارد، کارایی بیشتر و بهتری را ارائه می نماید.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل Wifi Mini Speed Dome V380 Pro Starlight IPC-V380-Q8-1

1,229,090 تومان

مشاهده و خرید

2. دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل C21

دومین محصول این فهرست دوربینی است که شرکت آی می لب وظیفه فراوری آن را بر عهده داشته یعنی دوربین مداربسته تحت شبکه C21. اگر با شرکت آی می لب آشنایی ندارید باید بگوییم این شرکت زیرمجموعه شیائومی است و محصولات بسیار خوبی را با قیمت مناسب در بازار دارد. این دوربین هم یکی از دوربین های مجذوب نماینده این شرکت محسوب می گردد که از لنزی با زاویه دید 105 درجه بهره می برد که دیافراگم آن به f/2.0 می رسد، برای فیلم برداری در شب عملکرد مناسبی دارد چرا که از قابلیت نایت ویژن استارلایت و LEDهای فروسرخ با طول موج 850 نانومتر بهره می برد تا بتواند در شرایط کم نور تصاویر رنگی ثبت کند، وضوح تصاویر آن تا فاصله 12 متری 1440 × 2560 پیکسل است که با این قیمت واقعاً عالی است، امکان اتصال به شبکه وای فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز را داراست، می توان به وسیله گوشی موبایل آن را کنترل کرد، از کارت SD تا ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی می نماید، حرکات مشکوک را تشخیص می دهد، امکان ضبط صدا را دارد و می توانید حتی با افرادی که آن سمت دوربین هستند مکالمه کنید، از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا آمازون پشتیبانی می نماید و بسیاری موارد خوب دیگر.

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل C21

1,350,000 تومان

مشاهده و خرید

3. دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو مدل Ranger 2

دوربین بی سیم آیمو یک دوربین ارزان قیمت مجذوب نماینده با قابلیت تشخیص چهره است که در محدوده قیمتی 1 میلیون و 500 هزار تومان یکی از برترین انتخاب هاست. این دوربین در واقع از قابلیت هایی بهره می برد که حتی دوربین های چند میلیونی هم از آن بی بهره اند. برای مثال به شما این اجازه را می دهد تا 16 برابر به صورت دیجیتال روی یک سوژه زوم کنید، یا مثلا از کارت حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می نماید. بعلاوه یک سری امکانات دیگر هم دارد که از جمله این موارد می توان به پشتیبانی از فرمت H.256 و H.264، عملکرد بدون مشکل در دمای عملکرد منفی 10 تا 45 درجه سانتی گراد، تشخیص حرکت، تشخیص گریه کودک، تعقیب سوژه، تماس دو طرفه، حفظ حریم شخصی، دید در تاریکی مطلق، قابلیت ضبط صدا، هشدار بازدارنده، هشدار هوشمند و… اشاره نمود.

دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو مدل Ranger 2

1,470,000 تومان

مشاهده و خرید

4. دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380-5MP

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380-5MP در بین گزینه های ارزان زیر دو میلیون تومان یک انتخاب مجذوب نماینده به شمار میرود. نخست اینکه توانسته نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کند و دوم اینکه امکانات و قابلیت های زیادی دارد. برای مثال امکان اتصال بی سیم و سیمی به شبکه وای فای فراهم است، از دید در شب رنگی پشتیبانی می نماید، از کارت حافظه تا 128 گیگابایت بهره می برد، امکان چرخش عمودی و افقی دارد، از هشدار تشخیص حرکت بهره می برد، امکان تعقیب سوژه را داراست، از صدای دو طرفه پشتیبانی می نماید و بسیاری موارد خوب دیگر. فقط توجه داشته باشید این محصول در دو مدل 2 و 5 مگاپیکسلی موجود است، بنابراین هنگام خرید دقت کنید کدام مدل را خریداری می کنید. بعلاوه به این نکته توجه داشته باشید که این دوربین تصاویر را اندکی به صورت زوم شده به نمایش می گذارد، در نتیجه باید در فواصلی دورتر از آن چه که می خواهید زیر نظر بگیرید نصب گردد. مثلا برای زیر نظر گرفتن یک اتاق که شعاع کوچکی دارد مناسب نیست.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380-5MP

1,560,850 تومان

مشاهده و خرید

5. دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380 WarmLight

بار دیگر می رسیم به محصولی از سری V380 با نام WarmLight که در واقع به قابلیت دید در شب رنگی آن اشاره دارد. این یعنی دوربین یادشده به شکل اختصاصی برای ثبت و ضبط تصاویر در شب طراحی و فراوری شده است. البته امکانات و قابلیت های دیگری را هم در این محصول شاهد هستیم که شامل موارد زیر می شوند؛ قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی به میزان 330 و 90 درجه، پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت، امکان تعقیب سوژه، پشتیبانی از صدای دو طرفه، امکان تعیین زاویه دید، اعلان هشدار تشخیص انسان، امکان زوم دیجیتال 4 برابری، بهره مندی از نرم افزار V380 پرو برای دریافت تصاویر، کیفیت بالای تصاویر، استاندارد ضد آب IP66 و بسیاری موارد دیگر.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380 WarmLight

1,600,000 تومان

مشاهده و خرید

6. دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I

می رسیم به یک دوربین مداربسته تحت شبکه عالی از برند خوب هایک ویژن که هم توانسته نظر مثبت کاربرانی که آن را خریداری نموده اند جلب کند و هم از کیفیت و امکانات بسیار خوبی بهره می برد. این دوربین به صورت بی سیم به شبکه وای فای متصل می گردد و فقط 350 گرم وزن دارد تا بدین ترتیب یکی از سبک ترین دوربین های مداربسته تحت شبکه لقب بگیرد. بعلاوه در نور شب هم می توان روی توانایی های این دوربین 2 مگاپیکسلی حساب کرد. این دوربین بعلاوه از امکان زوم 2 برابری اپتیکال هم بهره می برد تا بدین ترتیب حتی هنگام زوم روی سوژه ها هم افت کیفیت را شاهد نباشید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I

1,665,000 تومان

مشاهده و خرید

7. دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل CMSXJ16A GLOBAL

یکی از برترین دوربین های مداربسته زیر 2 میلیون تومان، دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل CMSXJ16A GLOBAL است. آی می لب را در بالا معرفی نموده ایم، برندی که به عنوان زیر مجموعه شیائومی فعالیت می نماید و محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این دوربین هم یکی از همان محصولات است که شرکت یادشده آن را به گونه ای طراحی نموده که فضای زیادی را اشغال نکند. حتی می توان این دوربین را با دکور روی میز قرار داد که از جمله امکانات مجذوب نماینده آن به شمار می رود. این دوربین امکان اتصال بی سیم را داراست و می تواند با کیفیت بالایی، 120 درجه از محیط را در میدان دید خود به نمایش بگذارد. دید در شب، پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت، کیفیت FHD، ضبط تصاویر بدون لرزش، وزن 300 گرمی و… از جمله سایر امکانات این محصول به شمار می رود.

دوربین مداربسته تحت شبکه آی می لب مدل CMSXJ16A GLOBAL

1,847,500 تومان

مشاهده و خرید

8. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM

گران ترین دوربین مداربسته تحت شبکه در بازه قیمتی کمتر از 2 میلیون تومان، دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM است. این دوربین از جمله برترین دوربین های شیائومی محسوب می گردد که متأسفانه ضد آب نیست و باید در محیط سرپوشیده از آن استفاده کرد. این دوربین بعلاوه از یک اپلیکیشن اختصاصی هم بهره می برد تا بتوانید به وسیله گوشی آن را کنترل کنید. این دوربین مجذوب نماینده بسیار کوچک است و فقط 239 گرم وزن دارد. MJSXJ09CM از ید در شب بهره می برد و می تواند عملکرد خوبی را در فضاهای کم نور به لطف ویژگی اینفرارد به شما ارائه دهد. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM به میکروفون داخلی هم مجهز شده تا بتواند به صورت دو طرفه صداها را منتقل کند. شما می توانید در صورت احتیاج یک کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت را به این محصول متصل کنید. یکی از امکانات مجذوب نماینده این دوربین امکان چرخش 360 درجه ای است که باعث می گردد شما عملا هیچ اتفاقی را از دست ندهید. تصاویری که این دوربین ثبت می نماید FHD هستند و کیفیت قابل قبولی دارند.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM

مشاهده کالا

9. دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221 یکی از محصولات خوب اسفیورد به شمار می رود که از لحاظ کیفیت یکی از برترین ها در محدوده قیمتی مورد نظر محسوب می گردد. این محصول از امکانات متعددی بهره می برد که از جمله این موارد می توان به قابلیت چرخش به اطراف به همراه ضبط صدا و تصویر، دزدگیر هوشمند با قابلیت تشخیص انسان و پخش آژیر، تکنولوژی دوآل اسکرین (نمایش دو تصویر همزمان با قابلیت زوم روی انسان)، کیفیت 3 مگاپیکسلی با ارائه تصاویر FHD، دارای نرم افزار اختصاصی برای ویندوز، اندروید و iOS، امکان اتصال بی سیم به شبکه وای فای و سیم کارت موبایل و اتصال سیمی، امکان ذخیره تصویر و صدا روی کارت حافظه بدون احتیاج به اینترنت، پشتیبانی از کارت SD با حداکثر 128 گیگابایت ظرفیت، امکان اشتراک تصاویر زنده روی 10 موبایل و… اشاره نمود. دیافراگم این محصول f/1.6 است به این معنا که می تواند در کنار قابلیت دید در شب تصاویر بسیار با کیفیتی را حتی در نور کم ضبط کند به این صورت که حتی در تاریکی مطلق هم 20 تا 30 متر را به راحتی در میدان دید خود خواهد داشت، بعلاوه امکان بزرگ نمایی دیجیتالی 4 برابری هم وجود دارد تا مسئله ای از بابت تشخیص درست یک سوژه نداشته باشید.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221

34 %

2,217,000

1,470,000 تومان

مشاهده و خرید

10. دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم اسفیورد مدل Z240

دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم اسفیورد مدل Z240 امکان زوم 70 متری را به کاربران می دهد تا بدین ترتیب هیچ سوژه ای در این فاصله از دید شما پنهان نماند. کیفیت این دوربین FHD است و تصاویر و صدا را روی کارت حافظه ذخیره می نماید اما قابلیت پخش آنلاین آن ها روی گوشی موبایل هم وجود دارد. این دوربین بعلاوه از یک سیستم دزدگیر داخلی با امکان تشخیص انسان بهره می برد که در صورت رویت انسان آژیر پخش می نماید و هشدار می دهد. این دوربین دارای یک نرم افزار اختصاصی قابل نصب روی گوشی موبایل با سیستم عامل ویندوز، اندروید و iOS است تا بتوان آن را به وسیله گوشی کنترل کرد. مثلا کنترل چرخش به اطراف، فعال سازی دزدگیر، باز پخش تصاویر و… . علاوه بر این ها، دوربین مداربسته بی سیم اسفیورد مدل Z240 امکان اتصال بی سیم را هم دارد. این محصول از کارت SD با ظرفیت حداقل 8 و حداکثر 128 گیگابایت بهره می برد تا بتوانید حداقل 1 و نیم و حداکثر 14 روز از بابت ذخیره فیلم ها خیالی آسوده داشته باشید.

دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم اسفیورد مدل Z240

26 %

2,680,000

1,990,000 تومان

مشاهده و خرید

11. دوربین مداربسته تحت شبکه ایی مدل YI-1080 بسته دو عددی

اما بعضی از کاربران هستند که احتیاج دارند دو دوربین مداربسته تحت شبکه را برای زیر نظر گرفتن خانه، محل کار، اداره و… خریداری نمایند. برای این منظور شرکت ایی دو دوربین مدل YI-1080 را در یک بسته بندی به فروش می رساند که درون آن دو دوربین با تعیینات و امکانات مشابه واقع شده است. به یاری این دوربین تحت شبکه و اپلیکیشن موبایلی که شرکت شیائومی برای آن ارائه نموده است، می توانید به صورت بی سیم و از راه دور روی محیط خود نظارت کنید؛ بعلاوه می توانید با استفاده از یک درگاه MicroSD تصاویر ویدیویی را ذخیره نموده و بعدا آن ها را مشاهده کنید. قسمت پایه این محصول از جنس پلاستیک است و می توان زاویه عمودی آن را تغییر داد. رزولوشن تصویری که دوربین تحت شبکه شیائومی مدل Yi می تواند ارائه کند، 1280×1920 است. این دوربین انرژی خود را به وسیله آداپتور 5 ولتی موجود در جعبه محصول تامین می نماید. استفاده از لنزی با فاصله کانونی 2.0 میلی متری (F2.0) با زاویه دید عریض 111 درجه ای، این محصول را به انتخاب مناسبی برای شما تبدیل خواهد نمود.

دوربین مداربسته تحت شبکه ایی مدل YI-1080 بسته دو عددی

3,998,000 تومان

مشاهده و خرید

12. دوربین بلورمز مدل A21C

این محصول شاید قیمت بالایی داشته باشد اما امکانات و قابلیت های آن به قدری زیاد هستند که بتوانند احتیاج شما را به برترین شکل ممکن رفع نمایند. این دوربین می تواند 129 درجه را تحت پوشش خود بگیرد که کافی به نظر می رسد. بعلاوه امکان زوم 4 برابری دیجیتال هم وجود دارد تا بدین ترتیب بتوانید روی سوژه های مختلف زوم کنید. سایر حسگر این دوربین 1/2.8 اینچی است که قادر است تصاویری 2 مگاپیکسلی با کیفیت 1080P را به شما ارائه دهد. این محصول را می توان به صورت بی سیم به شبکه وای فای متصل کرد. این دوربین قابلیت دید در شب را دارد و می تواند تا فضای 10 متر را در فضای کم نور تعیین کند. این محصول که با نام Outdoor Pro هم شناخته می گردد، از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP65 بهره می برد و در نتیجه در محیط بیرون خانه هم امکان نصب آن وجود دارد. این محصول بعلاوه به لطف بهره مندی از فناوری 3DNR، تصاویری بدون اعوجاج به شما ارائه می دهد که یکی از برترین قابلیت های آن به شمار می رود. شما می توانید با یاری اپلیکیشن اختصاصی این دوربین که برای اندروید و iOS در دسترس است، به وسیله گوشی هم آن را کنترل کنید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه بلورمز مدل A21C

3,320,000 تومان

مشاهده و خرید

13. دوربین مدل سیم کارتی پنل خورشیدی

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل سیم کارتی پنل خورشیدی که به لطف نرم افزار V380 قدرتمند و بعلاوه پشتیبانی از فناوری تحت شبکه نظیر به نظیر (P2P)، امکان اتصال بین گوشی و دوربین را فراهم می نماید. این دوربین خورشیدی به شما این امکان را می دهد که به صورت زنده، روی چندین دستگاه نظیر گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت و… تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید. این یعنی نه تنها شما بلکه اعضای خانواده تان هم امکان تماشا تصاویر زنده را خواهند داشت. این دوربین همانطور که از نامش پیداست انرژی خود را از خورشی تأمین می نماید اما در روزهای ابری که نور خورشید کمتر است، تأثیر منفی خاصی روی عملکرد این دوربین ایجاد نخواهد شد. این محصول از ماژول سیم کارت بهره می برد که از اینترنت 4G LTE هم پشتیبانی می نماید و برای انتقال تصاویر می توانید به آن متوسل شوید. این محصول از امکاناتی نظیر مکالمه دو طرفه، دزدگیر حرفه ای با قابلیت ارسال پیغام هشدار، پروژکتور قدرتمند دید در شب، امکان چرخش 355 درجه به چپ و راست و 90 درجه به بالا و پایین و… بهره می برد.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل سیم کارتی پنل خورشیدی

4,100,000 تومان

مشاهده و خرید

14. دوربین شیائومی مدل mwc13 به همراه گیت وی

باز هم می رسیم به محصولی از شیائومی که قابلیت های بسیار زیادی برای حفاظت از منازل شخصی، محل کار و… دارد. این دوربین ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و به راحتی در همه جا قابلیت نصب را دارد. دوربین آن می تواند 130 درجه را هم تحت پوشش داشته باشد. شیائومی برای این محصول از استاندارد ضد آب IP65 استفاده نموده تا در برابر آب مقاوم باشد. بعلاوه در دمای منفی 20 درجه تا مثبت 50 درجه هم به راحتی کار می نماید. همراه با دوربین هوشمند شیائومی Mi Camera یک رسیور هم قرار داده شده که دوربین فقط با وجود آن کار می نماید. این گیت وی درگاه کارت SD و USB در کنار پورت RJ45 و پورت USB-C دارد تا تنوع کاملی از پورت ها را در آن ببینیم. این دوربین ضد سرقت است، امکان دید در شب دارد، وضوح تصویر آن FHD است و نرم افزار اختصاصی آن در اندروید و iOS قابل نصب است.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل mwc13 به همراه گیت وی

4,230,000 تومان

مشاهده و خرید

15. دوربین شیائومی مدل Mi Outdoor 1080P TWIN SUN3657 مجموعه 2 عددی به همراه گیت وی

اگر در پی محصولی مجذوب نماینده و حرفه ای برای حفاظت از امنیت خانه خود هستید، می توانید دوربین های دو قلوی شیائومی را بخرید. دوربین هایی که شارژی هستند و با یک بار شارژ تا 100 روز می توانند بدون وقفه کار نمایند. این دوربین ها به لطف گیت وی که همراهشان عرضه می گردد و فقط با آن کار می نمایند امکان پشتیبانی از کارت حافظه حداقل 16 و حداکثر 128 گیگابایتی را نیز دارا هستند. این گیت وی البته می تواند 4 دوربین را به صورت همزمان پشتیبانی کند که این یعنی می توانید دو دوربین دیگر را هم به آن وصل کنید. این دوربین از استاندارد IP66 بهره می برد تا ضد آب و گرد و غبار هم باشد. از جمله امکانات این دوربین می توان به دید در شب، امکان مکالمه دو طرفه، 7 روز استفاده رایگان از فضای ابری، کیفیت FHD و… اشاره نمود.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل Mi Outdoor 1080P TWIN SUN3657 مجموعه 2 عددی به همراه گیت وی

7,200,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مطلب کوشش کردیم تا دوربین های خوب و پرفروش سایت وبلاگ مستند را به شما معرفی کنیم؛ محصولاتی که در عین با کیفیت بودن، هواداران زیادی هم دارند و می توانند احتیاج شما را رفع نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "15 دوربین مداربسته تحت شبکه پرفروش خبرنگاران؛ محافظان امنیت شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 دوربین مداربسته تحت شبکه پرفروش خبرنگاران؛ محافظان امنیت شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید