گواهی رکوردشکنی رحیمی در پارالمپیک توکیو به وسیله فدراسیون جهانی به ایران اهدا شد

به گزارش وبلاگ مستند، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان گواهی نامه رکوردشکنی غلامرضا رحیمی در پارالمپیک 2020 توکیو را به ایران اهدا کرد.

گواهی رکوردشکنی رحیمی در پارالمپیک توکیو به وسیله فدراسیون جهانی به ایران اهدا شد

به گزارش وبلاگ مستند و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، ضمن تبریک به فدراسیون ایران بابت رکوردشکنی غلامرضا رحیمی در بازی های پارالمپیک و حمایت های انجام شده از وی، گواهی نامه این رکورشکنی را به ایران اهدا کرد و از فدراسیون خواست تا این مدرک را به غلامرضا رحیمی ارسال نماید.

متن پیغام به توضیح زیر است:

فدراسیون محترم تیراندازی با کمان ایران

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان مفتخر است که گواهی رکوردشکنی پارالمپیک به وسیله ورزشکارتان را به شما اعلام کند. ما بخاطر کوشش بی وقفه ای که انجام دادید، به شما تبریک عرض نموده و از همکاری تنگاتنگ شما با فدراسیون جهانی تشکر می کنیم.

امیدواریم این رکورد پارالمپیک منادی یک تجلیل با شکوه و انگیزه زیادی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان و فدراسیون باشد.ضمن تشکر مجدد، خواستار ادامه کوشش شما هستیم.

لطفا گواهی رکورد، همراه با نامه فدراسیون جهانی را به ورزشکار سریعا ارسال کنید.

ارادتمند شما

دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان

تام دیلن

در مرحله مقدماتی مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی با امتیاز 644 عنوان نخست را به خود اختصاص داد و رکورد بازی ها را به خود اختصاص داد.

رحیمی با 644 امتیاز رکورد پارالمپیک در بخش ریکرو مردان را که پیش از این در اختیار ابراهیم رنجبر از کشورمان با 637 امتیاز بود را ارتقا بخشیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواهی رکوردشکنی رحیمی در پارالمپیک توکیو به وسیله فدراسیون جهانی به ایران اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهی رکوردشکنی رحیمی در پارالمپیک توکیو به وسیله فدراسیون جهانی به ایران اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید