کمبود واکسن در بعضی شهرهای خوزستان ، بیمارستان های خصوصی هنوز وارد چرخه کرونا نشده اند

به گزارش وبلاگ مستند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در تامین تخت بستری برای بیماران کرونا دچار مشکل شده ایم، گفت: متاسفانه هنوز بیمارستان های خصوصی استان خوزستان وارد چرخه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا نشده اند.

کمبود واکسن در بعضی شهرهای خوزستان ، بیمارستان های خصوصی هنوز وارد چرخه کرونا نشده اند

به گزارش وبلاگ مستند به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به آخرین شرایط موج کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: متاسفانه هنوز بیمارستان های خصوصی استان خوزستان وارد چرخه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا نشده اند.

به گزارش ایسنا، وی اضافه نمود: با توجه به اینکه به شدت از نظر تخت های بیمارستانی تحت فشار هستیم و در تامین تخت بستری برای بیماران کرونا دچار مشکل شده ایم، در حال پیگیری ورود بیمارستان های خصوصی به چرخه کرونا هستیم و امیدواریم هر چه زودتر هماهنگی های لازم انجام گردد و این بیماران پذیرش شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد کمبود واکسن کرونا در بعضی شهر های استان خوزستان گفت: کمبود واکسن مختص یک شهر نیست؛ گروه های هدف زیادی در حال دریافت واکسن هستند و ممکن است در بعضی شهر ها سرعت واکسیناسیون بیشتر باشد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: صبح روز دوشنبه یک محموله تازه واکسن به دست ما می رسد. روز پنجشنبه هم محموله بعدی به دست ما می رسد بنابراین ممکن است در دو سه روز آینده موقتا در شهر های بیشتری دچار کمبود واکسن شویم.

منبع: جام جم آنلاین

به "کمبود واکسن در بعضی شهرهای خوزستان ، بیمارستان های خصوصی هنوز وارد چرخه کرونا نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود واکسن در بعضی شهرهای خوزستان ، بیمارستان های خصوصی هنوز وارد چرخه کرونا نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید