کدام شرکت ها افزایش سرمایه می دهند؟

به گزارش وبلاگ مستند، با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در سایت کدال آگهی افزایش سرمایه کدام شرکت ها منتشر شده است؟

کدام شرکت ها افزایش سرمایه می دهند؟

شرکت آبسال(لابسا) افزایش سرمایه 400 درصدی خود را از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار اقتصادی و حفظ سرمایه در گردش موجود و استفاده بهتر از امکانات و منابع انسانی و بهبود عملکرد شرکت می دهد. افزایش سرمایه این شرکت به مبلغ 144 میلیارد تومان است.

بعلاوه با پیشنهاد هیات مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی(مفاخر) افزایش سرمایه 841 درصدی خود را از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها می دهد.

این شرکت اعلام نموده به منظور اصلاح ساختار اقتصادی و ایجاد امکان تامین اقتصادی مربوط به مخارج راه اندازی خطوط فراوری دو محصول کابل شبکه و دوربین های مداربسته افزایش سرمایه می دهد. مبلغ افزایش سرمایه مفاخر هم 143 میلیارد تومان است.

شرکت بیمه دی(ودی) هم با پیشنهاد هیات مدیره این شرکت در مجمع عمومی این شرکت قصد افزایش سرمایه 25 درصدی به مبلغ 100 میلیارد تومان بدهد. افزایش سرمایه بیمه دی از محل سود انباشته خواهد بود.

شرکت نیرو سرمایه(نیرو) هم قصد افزایش سرمایه 30 درصدی از محل سود انباشته با هدف جلوگیری ازخروج نقدینگی و افزایش سرمایه گذاری در زمینه سهام پربازده بورسی و انتقال شرکت از بازار پایه به بازار بالاتر را دارد. مبلغ افزایش سرمایه این شرکت یک هزار میلیاد تومان است.

بعلاوه با پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده درباره افزایش سرمایه شرکت بیمه ما(ما) این شرکت افزایش سرمایه 100 میلیارد تومانی خود را از محل سود انباشته می دهد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ مستند بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "کدام شرکت ها افزایش سرمایه می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت ها افزایش سرمایه می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید