ورود همراه اول و پارک دانشگاه شریف به سطح جدیدی از همکاری ها

به گزارش وبلاگ مستند به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین تفاهم همکاری بین مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز با حضور روسای دو مجموعه در مرکز نوآوری همراه اول (MCI Lab) برگزار گردید.

ورود همراه اول و پارک دانشگاه شریف به سطح جدیدی از همکاری ها

این تفاهم نامه با توجه به اهمیت ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه و در راستای برطرف نیازهای فناورانه همراه اول، جهت دهی فعالیت مجموعه های پژوهشی و فناوری دانشگاه به برطرف نیازهای اساسی صنعت و بهره مندی از توان تخصصی دانشگاه صنعتی شریف منعقد شده است.

در راستای پیاده سازی اقدامات نوآورانه و فناورانه مرتبط با این تفاهم نامه، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف متعهد به فراهم سازی شرایط لازم برای جذب استعدادها، کارآموزان و تیم های مستعد در مرکز نوآوری و مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه شده است.

همکاری با مرکز نوآوری در زمینه فعال کردن میزهای تخصصی فناوری نظیر راهکارهای دیجیتال، هوشمندسازی و شبکه های نوین از جمله بخش های دیگر این تفاهم نامه است.

اعطای گرنت فناوری به اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در راستای حل نیازهای فناورانه همراه اول و فعالسازی مرکز نوآوری به وسیله فعالیت های مختلف از قبیل ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و تیم های استارتاپی نیز بخشی از تعهدات مرکز تحقیق و توسعه همراه اول است.

وحید شاه منصوری، رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این نشست با بیان اینکه طی دو سال گذشته فعالیت های مشترک با دانشگاه شریف، بیشتر متمرکز بر استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان این دانشگاه بود، اظهار کرد: افق نگاه مان در همکاری های پیش رو، به سمت بهره برداری از ظرفیت های نوآوری موجود در پارک و شرکت های مستقر در آن است.

مجید دهبیدی پور، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز ضمن تقدیر از حضور همراه اول به عنوان پیشران نوآوری کشور در این مرکز نوآوری، اظهار کرد: خود ما نیز بسیار راغب و متقاضی حضور رهبران و پیشرانان فناوری در این مراکز هستیم زیرا در تدوین طرح های دانشجویان و اساتید دانشگاهی و جهت دهی به شرکت های دانش بنیان و نوپا بسیار یاری کننده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ورود همراه اول و پارک دانشگاه شریف به سطح جدیدی از همکاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود همراه اول و پارک دانشگاه شریف به سطح جدیدی از همکاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید