هیچ طرحی درباره توئیتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست

به گزارش وبلاگ مستند، تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس با رد شایعات مبنی بر آنالیز طرحی درباره توئیتر و یوتیوب در مجلس تاکید نمود که هیچ طرحی درباره فضای مجازی در دستور کار صحن مجلس قرار ندارد و طرحی که تعدادی از نمایندگان پیشنهاد داده اند نیز هنوز حتی در کمیسیون تخصصی آن آنالیز نشده است.

هیچ طرحی درباره توئیتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست

سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در جمع وبلاگ مستند در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می گردد مجلس درباره ممنوعیت فراوری محتوا در توییتر و یوتیوب طرحی را در دستور کار دارد، این شایعات را صراحتا تکذیب و تاکید نمود: چنین موضوعی در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار ندارد.

وی توضیح داد: تعدادی از نمایندگان مجلس ممکن است طبق قانون، طرح های مختلفی را تدوین و به کمیسیون های تخصصی پیشنهاد دهند اما این مسئله به هیچ عنوان به معنی آنالیز یا تصویب همه طرح ها در صحن مجلس نیست.

وی اضافه نمود: آنچه در شایعات اخیر مطرح شده در حقیقت درباره طرحی است که تعدادی از نمایندگان آن را تدوین نموده اند که برای آنالیز به کمیسیون حقوقی ارجاع شده و در این کمیسیون نیز هنوز آنالیز نشده است بنابراین درخواست می کنیم رسانه ها پیش از انتشار مطالب راجع به طرح هایی که مجلس آنالیز می نماید و درباره صحت و سقم اطلاعاتی که دریافت می نمایند از هیات رییسه مجلس سوال نمایند تا اطلاعات نادرست به افکار عمومی ارایه نگردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هیچ طرحی درباره توئیتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ طرحی درباره توئیتر و یوتیوب در دستور کار مجلس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید