هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم 2 ایفا نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ مستند، طی روزهای اخیر شایعاتی درباره حضور هنری کویل در فیلم شزم 2 برای ایفای نقش سوپرمن به گوش می رسید، اما الان تعیین شده این حدس ها حقیقت ندارند.

هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم 2 ایفا نخواهد کرد

ساخت فیلم شزم 2 با نام کامل شزم! خشم خدایان به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ و فیلم نامه ای از هنری گیدن برای اکران در سال 2023 در دستور کار برادران وارنر قرار گرفته است. سرانجام قسمت قبلی و حضور سوپرمن در کامیک های شزم باعث شده بود شایعاتی پیرامون حضور این شخصیت در ماجراجویی های جدید سینمایی بیلی بَتسون/شزم شکل بگیرد، اما کارگردان شزم! 2 این گزارش ها را تکذیب نموده است.

  • آنالیز نظرات منتقدان درباره فیلم ابرقهرمانی شزم!

سندبرگ روز آدینه با انتشار توئیتی در پاسخ به شایعات اخیر درباره فیلم اش نوشت: تا نیمه های فیلم برداری شزم همچنان قرار بود کویل [در نقش سوپرمن] در فیلم حضور پیدا کند. در ابتدا همه چیز درست به نظر می رسید، اما سرانجام خوبی برای این حضور وجود نداشت. به چند دلیل قصد ندارم در مورد شایعات [بیش از این] اظهار نظر کنم؛ زیرا اتفاقی تا به واقعیت نپیوندد، نمی توان درباره آن حرف زد.

فیلم شزم بر پایه یکی از شخصیت های کامیک های دی سی و توسط دیوید اف. سندبرگ با بازی زکری لی وای، مارک استرانگ و جک دیلن گریزر در سال 2019 ساخته و اکران شد. عموم منتقدان و سینمادوستان از تماشای این فیلم راضی بودند و امتیاز شزم در متاکریتیک 71 از 100 است. دیوید ارلیخ از ایندی وایردر بخشی از آنالیز خود آورده است: یک اثر ابرقهرمانی گرم، سرگرم کننده و آنارشیک درباره قدرت خانواده. شزم! در کل و از شروع تا سرانجام شبیه یک معجزه است؛ اثری که در آن کارگردان پیروز شده توازنی میان کارتونی بودن شخصیت قهرمان و خلوص و صمیمیت قصه ایجاد کند.

شژم با بودجه 80 تا 100 میلیون دلاری روی پرده رفت، اما فروش آن پایین تر از انتظارات بود و این ساخته دیوید اف. سندبرگ با کسب 366 میلیون دلار از گیشه به کار خود سرانجام داد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم 2 ایفا نخواهد کرد" امتیاز دهید

3 کاربر به "هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم 2 ایفا نخواهد کرد" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم 2 ایفا نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید