مخاطره ای جوی در راه است، هشدار مدیریت بحران کشور

به گزارش وبلاگ مستند، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی نیرو های تحت امر این سازمان در صورت بروز مسائلِ پیش رو درپیِ برودت سرما و افت شدید دما در روز های آینده اطلاع داد.

مخاطره ای جوی در راه است، هشدار مدیریت بحران کشور

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ مستند،علی بختیاری در ارتباط زنده تلفنی با برنامه صبح وتبادل نظر در رابطه با الزامات حمایتی به کشاورزان و عشایر در روز های سرد پیشِ رو اظهار کرد: هشدار از روز دوشنبه به وسیله رسانه های جمعی به مردم اطلاع رسانی و توصیه های مکرر انجام شده است.

وی مخاطره اصلی را کاهش شدید دما درپی بارش برف مطرح کرد و گفت: تمرکز همکاران ما در مدیریت های بحران سراسر کشور، ناظر بر مدیریت راه هاست و از سفر های غیر ضرور باید اجتناب گردد.

بختیاری در مصاحبه با رادیو تبادل نظر، ادامه داد: بر اساس تجارب سال های آینده، بسیاری مردم به سفر می فرایند و بدلیل نبود تجهیزات کافی، راه بندان شده و مسائلی برای جاده ها پدید می آید.

وی تردد کامیون ها سوخت و مواد غذایی را اجتناب ناپذیر خواند و توضیح داد: این ها باید با در اختیار داشتن تجهیزات کار خود را انجام دهند، اما عموم مردم در صورتی که ضرورتی وجود ندارد، باید مراعات کنند.

بختیاری الزام مدیریت سوخت را این روز ها حیاتی خواند و اضافه نمود: با افت شدید دما روبرو خواهیم بود؛ لذا مردم باید مدیریت نموده تا در بعضی نقاط کشور با افت دما روبرو نشویم.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور همچنین در این تبادل نظری کوتاه رادیویی از آماده باش نیرو های تحت امر این سازمان برای برخورد و یاری رسانی در صورت بروز مسائل احتمالی اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مخاطره ای جوی در راه است، هشدار مدیریت بحران کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطره ای جوی در راه است، هشدار مدیریت بحران کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید