ماریو کارت 8 پرفروش ترین بازی این سری شد

به گزارش وبلاگ مستند، با انتشار آخرین نتایج مالی سه ماهه کمپانی نینتندو، این شرکت همچنین داده های فروش تعدادی از بازی های خود را به روزرسانی کرده و فهرستی از ده بازی پرفروش نینتندو سوییچ و میزان فروش آن ها را تا 30 سپتامبر 2021 (8 مهر 1400) ارائه کرده است.

ماریو کارت 8 پرفروش ترین بازی این سری شد

طبق گزارش منتشر شده، در حالی که جایگاه ده بازی نسبت به داده های ارائه شده از طریق نینتندو در سه ماهه قبل تغییری نکرده است؛ هر یک از این ده بازی جهش قابل توجهی در فروش داشته اند و برخی شاهد افزایش قابل توجهی بوده اند. به عنوان مثال ماریو کارت هشت دلوکس همچنان پرفروش ترین بازی سوییچ است و فروش آن سرعت زیادی دارد. با فروش بیش از 3.34 میلیون نسخه در 6 ماه منتهی به 30 سپتامبر، از زمان عرضه در آوریل 2017 روی کنسول نینتندو سوییچ تا به امروز 38.74 میلیون واحد فروخته که از رکورد 37.38 میلیون نسخه قبلی سری یعنی ماریو کارت Wii فراتر رفته است. با این آمار این بازی رسما به پرفروش ترین بازی سری تبدیل می شود. نسخه 2014 این بازی همچنین 8.46 میلیون نسخه دیگر در کنسول Wii U فروخته است.

طبق داده های منتشر شده از شرکت جی اف کی، ماریو کارت هشت دلوکس، یکی از پرفروش ترین بازی ها در هفت منطقه اروپایی در سال 2020 و سومین بازی فیزیکی پرفروش در کل اروپا در سال گذشته بوده است. تنها یک بازی از نینتندو نسخه های بیشتری از این بازی در دوران مدرن فروخته است و آن هم Wii Sports است که آن هم در گذشته همراه کنسول عرضه شده بود.

در همین حال، فروش Animal Crossing: New Horizons در مقایسه با سرعت شگفت انگیز فروش بازی در سال گذشته، مطمئنا کاهش یافته است، اما با این وجود، توانسته نزدیک به یک میلیون واحد نسبت به سه ماهه قبل بفروشد و مجموع فروش آن در حال حاضر 34.85 است. از دیگر بازی هایی که افزایش مشابهی داشته اند می توان به Super Smash Bros. Ultimate، The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Pokemon Sword and Shield اشاره کرد. جالب اینجاست که Ring Fit Adventure نیز با فروش نزدیک به یک میلیون نسخه، به همراه فروش کلی 12.21 میلیون جهش زیادی را شاهد بوده است. این به این معنا است که بازی تنها 400 هزار واحد کمتر از Splatoon 2 فروش کرده که برای این اثر بسیار تاثیرگذار به نظر می رسد.

نینتندو همچنین آمار فروش سخت افزار سوییچ را به عنوان بخشی از نتایج مالی سه ماهه دوم خود منتشر کرد. این شرکت گفت که سوییچ تا 30 سپتامبر سال جاری، 92.87 میلیون دستگاه فروخته که این آمار 3.83 میلیون واحد نسبت به آمار قبلی منتشر شده در 30 ژوئن (9 تیر)، افزایش یافته است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "ماریو کارت 8 پرفروش ترین بازی این سری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو کارت 8 پرفروش ترین بازی این سری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید