فرمانده آمریکایی در کره جنوبی شیوع کرونا میان نظامیان را بسیار بسیار جدی دانست

به گزارش وبلاگ مستند، فرمانده نیروهای آمریکایی در کره جنوبی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان سربازان اعزامی از آمریکا را بسیار بسیار جدی توصیف کرد.

فرمانده آمریکایی در کره جنوبی شیوع کرونا میان نظامیان را بسیار بسیار جدی دانست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مستند، رابرت آبرامز فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی روز دوشنبه درخصوص شیوع ویروس کرونا در میان سربازان ابراز نگرانی کرد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، آبرامز شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی را مسئله ای بسیار بسیار جدی توصیف کرد.

این فرمانده آمریکایی گفت، تا کنون 98 آمریکایی در کره جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که نتیجه تست کرونای 75 درصد از این افراد در بدو ورود به کره جنوبی مثبت اعلام شده است.

با این حال آبرامز گفت این تعداد تنها 8 درصد از مسافران مبتلا به ویروس کرونا در بدو ورود به کره جنوبی را شامل می شوند و نگرانی رسانه های این کشور بی دلیل است.

آبرامز اضافه کرد، از تمام سربازانی که وارد پایگاه های آمریکا در کره جنوبی می شوند، تست کرونا گرفته می گردد و سپس به مدت دو هفته قرنطینه می شوند و این رویکرد بسیار مؤثر و پیروز است.

وی در ادامه گفت، در کوشش هستیم سربازانی که از آمریکا به کره جنوبی می آیند کمترین تماس ممکن را با شهروندان این کشور و مسافران آمریکایی داشته باشند.

روز دوشنبه در کره جنوبی 26 فرد دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار کلی مبتلایان در این کشور به 13771 نفر رسید.

این در حالی است که ظرف بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 65279 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است و 412 آمریکایی نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

چندی پیش روزنامه کره هرالد به نقل از منابع مطلع نوشت، ممکن است شیوع ویروس کرونا موجب رزمایش مشترک نیروهای کره ای و آمریکایی در ماه آگوست (مرداد) گردد.

تنش ها در شبه جزیره کره در هفته های گذشته تشدید شده است. کره شمالی که درباره اقدامات تبلیغاتی کره جنوبی در نواحی مرزی چندین بار هشدار داده بود، به تازگی دفتر ارتباطات میان دو کره را منفجر و تخریب کرد تا پیغام هشداری به سئول ارسال نموده باشد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "فرمانده آمریکایی در کره جنوبی شیوع کرونا میان نظامیان را بسیار بسیار جدی دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده آمریکایی در کره جنوبی شیوع کرونا میان نظامیان را بسیار بسیار جدی دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید