سرشبکه های فروش سوالات کنکور دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ مستند، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری سرشبکه های فروش سوالات کنکور در شب گذشته اطلاع داد.

سرشبکه های فروش سوالات کنکور دستگیر شدند

به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه آزمون در دانشگاه شهید بهشتی گفت: دیشب یک شب فوق العاده بود و تا صبح کار کردیم، دستگیری های زیادی داشتیم. شبکه هایی از خراسان، لرستان و خوزستان بودند، در تهران، اما موردی نداشتیم.

وی اضافه کرد: دیشب پلیس فتا و پلیس امنیت فوق العاده عمل کردند، امروز هم شیادان کوشش داشتند که مردم را وادار به پرداخت پول های هنگفت نمایند، اما پلیس عالی عمل کرد و من تشکر ویژه از آن ها دارم.

پورعباس ادامه داد: امروز تقلب انجام نمی گردد یعنی مرحله بازگشت پاسخ به هیچ عنوان انجام نمی گردد، محتمل هست که عکس بیرون بیاید، اما مطمین باشید که اتفاق خاصی نمی افتد.

وی گفت: از روز شنبه باید عزیزان داوطلب به سایت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مراجعه نموده و ریزنمرات را مشاهده نمایند، اواخر تیر نمرات به ما اعلام می گردد و ما اواسط مرداد نتایج اولیه را اعلام می کنیم و اواخر شهریور نتایج نهایی اعلام می گردد.

نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 از روز گذشته شروع شده است. تعداد کل ثبت نام نمایندگان در نوبت دوم کنکور سال 1402 تعداد یک میلیون و 119 هزار و 436 نفر است که از این تعداد 687 هزار و 420 نفر معادل 61 درصد زن و تعداد 432 هزار و 16 نفر معادل 39 درصد مرد هستند.

روز گذشته داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر با یکدیگر رقابت کردند. از صبح امروز نیز آزمون سراسری برای داوطلبان گروه علوم تجربی شروع شده است.

بیشترین شرکت نماینده در گروه علوم تجربی با تعداد 485 هزار و 35 نفر است.

منبع: فرارو

به "سرشبکه های فروش سوالات کنکور دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرشبکه های فروش سوالات کنکور دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید