رقابت قایقرانان مازندران در رشته آب های آرام

به گزارش وبلاگ مستند، مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران در رودخانه بابلرود بابلسر برگزار گردید.

رقابت قایقرانان مازندران در رشته آب های آرام

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ مستند از ساری،مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در رشته های کایاک و تورینگ در رودخانه بابلرود بابلسر برگزار گردید و در انتها نفرات برتر، جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

در ماده 500 متر کایاک بالای 15سال، امیر رضا خانی از باشگاه قایقرانی طبرستان بابلسر، قهرمان شد، رضا اسحاقی از تیم هیات قایقرانی نوشهر، نایب قهرمان شد و هم تیمی او امیر رضا اولادیان هم بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده 200 متر کایاک رده سنی بالای 15سال، امیر رضا خانی، رضا اسحاقی و امیر رضا اولادیان همگی از تیم هیات قایقرانی نوشهر به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

امیر حسین حق پناه از باشگاه قایقرانی طبرستان بابلسر در ماده 200 متر کایاک رده سنی 12 تا 15 سال به عنوان نخست دست یافت. عادل گنجعلی از همین باشگاه دوم شد و آریان رمضانی هم از باشگاه به مقام سوم رسید.

عنوان های اول تا سوم ماده تورینگ 200متر رده سنی 12 تا 15سال، باز هم به قایقرانان باشگاه طبرستان بابلسر اختصاص یافت. محراب روشنایی در این ماده اول شد. محمد رضا حسین پور دوم و محمد آقازاده هم مقام سوم را به دست آورد.

در تورینگ 200متر رده سنی 10 تا 12سال، امیر علی محمدزاده و پارسا زواری از باشگاه طبرستان بابلسر، عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند و محمد یوسفی از باشگاه ملوان نوشهر سوم شد.

حمید زواری از باشگاه طبرستان بابلسر در ماده تورینگ 500 متر رده سنی بالای 15سال بر سکوی نخست ایستاد. محمد امیدی راد از باشگاه ملوان نوشهر به مقام دوم دست و کیارش رمضانی از هیات قایقرانی نوشهر هم عنوان سوم را کسب کرد.

داوران این رقابت ها صفر بهرامی، علی محمد حسین پور، یاسر هدایتی و پوریا نوروزی بودند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رقابت قایقرانان مازندران در رشته آب های آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت قایقرانان مازندران در رشته آب های آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید