خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود

به گزارش وبلاگ مستند، سید علیرضا قریشی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بزرگ سالان کشور از نوزدهم دی آغاز می شود، اضافه نمود: در این اردو 13 ملی پوش وزنه برداری تا بیست و چهارم بهمن ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند که سید ایوب موسوی از خوزستان نیز برای حضور در این اردو انتخاب شده است.

خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، ادامه داد: حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، حسین سلطانی، علی میری، صالح چراغی، محمد زارعی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داودی دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری هستند.

رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان با اشاره به اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی در تهران برگزار گشت، خاطرنشان کرد: وزنه برداران کشور ما خود را برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک توکیو آماده می کنند.

قریشی اظهار کرد: مرحله رفت مسابقات لیگ وزنه برداری جوانان باشگاه های کشور از بیست و پنجم دی سال جاری به مدت دو روز به میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار می شود که تا به امروز حضور تیم های عقاب نیروی هوایی، مس رفسنجان، مناطق نفت خیز جنوب و نیروی زمینی ارتش در این رقابت ها قطعی شده است.

وی به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی بانوان کشور از بیست و یکم دی ماه سال جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران اشاره کرد و اضافه کرد: با تصمیم رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور فاطمه بهداروند رئیس کمیته مربیان بانوان استان به عنوان مربی ادواری تیم ملی بانوان انتخاب شد و از دومین اردوی تیم ملی کشور ما بر تمرینات ملی پوشان نظارت می کند.

رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان گفت: در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور ما فاطمه حسن پور از شهرستان مسجدسلیمان حضور داشت که برای حضور در مرحله جدید تمرینات تیم ملی در انتظار تصمیم گیری کادر فنی این تیم هستیم.

قریشی در پایان گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان استان خوزستان، نوزدهم دی ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز برگزار می شود.

به گزارش وبلاگ مستند، مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک فروردین ماه سال آینده در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان میزبان ملی پوشان وزنه برداری کشور می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید