خبرنگاران 40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ مستند، قزوین - خبرنگاران - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین گفت: 40 هزار بسته معیشتی تا انتها سال جاری از سوی این ستاد در سطح استان قزوین توزیع می گردد.

خبرنگاران 40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می گردد

جواد حبیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مستند به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی اشاره و توضیح داد: این تعداد بسته معیشتی در چهار مرحله انجام و در هر مرحله 10 هزار بسته در بین احتیاجمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که با هدف محرومیت زدایی در سطح کشور و استان اقدام به فعالیت می نماید، از زمان شیوع ویروس کرونا تمامی کوشش خود را برای برطرف احتیاج محرومان و کاهش مسائل معیشتی احتیاجمندان به کار گرفته است.

به گفته این مسوول، این ستاد همچنین در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز تمامی کوشش خود را تا به امروز انجام داده تا جایی که تا به امروز پیروز به توزیع 14 هزار بسته معیشتی در بین احتیاجمندان استان قزوین شده است.

به گفته این مسوول، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین در زمینه تامین لوازم التحریر دانش آموزان احتیاجمندان منطقه اقداماتی مختلف و قابل توجهی را انجام داده و تا امروز نیز پیروز به توزیع هفت هزار بسته لوازم التحریر در بین احتیاجمندان شده است.

حبیبی، تامین جهیزیه برای زوج های جوان قزوینی را از دیگر اقدامات این ستاد برشمرد و توضیح داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه های قابل توجهی نیز در این زمینه دارد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین یادآور شد: این ستاد در زمینه تامین بسته های بهداشتی هم اقدامات متعددی را به انجام رسانده و در آینده نزدیک نیز 20 هزار بسته بهداشتی را در سطح استان توزیع خواهد نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید