خبرنگاران قاب روز؛ فوتبال یک توپ طلا به اسنایدر بدهکار است

به گزارش وبلاگ مستند، تهران- خبرنگاران- وسلی اسنایدر ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه های اینترمیلان و رئال مادرید در حالی 36 ساله شد که مدتی است کفش هایش را آویخته است و هیچگاه به حق خودش که توپ طلا بود، دست نیافت.

خبرنگاران قاب روز؛ فوتبال یک توپ طلا به اسنایدر بدهکار است

خیلی ها بر این باور بودند که در سال 2010 توپ طلای دنیا باید به او می رسید. کسب سه گانه با اینترمیلان و صعود به فینال جام دنیای با هلند، شاهکاری بود از وسلی اسنایدر اما هیچکدام نتوانست باعث رخ دادن این اتفاق گردد.

وسلی اسنایدر روز گذشته (سه شنبه) 36 ساله شد و اولین شمع تولد خود را در حالی که از فوتبال بازنشسته شده است را خاموش کرد. او با آژاکس آغاز کرد. در رئال به توفیقی نرسید؛ در اینتر به اوج رسید و سپس در گالا نمایش درخشانی داشت. مدتی کوتاه به فرانسه رفت تا برای نیس بازی کند و الغرافه قطر، آخرین تیمی بود که اسنایدر برایش به میدان رفت. در آن تیم بود که مهدی طارمی فرصت بازی در کنار هافبک ریزنقش، باهوش و شوتزن هلندی را پیدا کرد.

اسنایدر در چند ماه به حدی چاق شده که برای شناختنش باید قدری صبر و تامل کرد. او در پنج کشور مختلف توانست به جام های قهرمانی متعددی برسد اما بزرگترین حسرتش مانند خیلی از هم نسل هایش قهرمانی در جام دنیای بود که به دست نیامد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قاب روز؛ فوتبال یک توپ طلا به اسنایدر بدهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاب روز؛ فوتبال یک توپ طلا به اسنایدر بدهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید