حمایت بنیاد ملی نخبگان از دانشجویان برتر استان سمنان

به گزارش وبلاگ مستند، بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 1401-1400 اعتبار ها و تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اعطا می نماید.

حمایت بنیاد ملی نخبگان از دانشجویان برتر استان سمنان

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ مستند، بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، در سال تحصیلی 1401-1400 اعتبار ها و تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می نماید.

مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره مندی از این پشتیبانی ها به توضیح زیر است:

دانشجویان هریک از دانشگا ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1401-1400 (کلیک کنید) هستند، می توانند درخواست خود را به وسیله سامانه اطلاعاتی بنیاد، به نشانی sina.bmn.ir (کلیک کنید)، ارائه نمایند.

فرایند ثبت نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از یکم تیرماه شروع می گردد و ضروری است این دانشجویان اطلاعات و مستندات خود را به همراه تصاویر مربوط، در سامانه سینا بارگذاری یا به روزرسانی نمایند.

ثبت نام دانش آموختگان دانشگاه ها که در مهرماه امسال در دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی در یکی از دانشگاه های کشور به اسم دانشجوی نوورود مشغول به تحصیل خواهند شد هم از یکم تیرماه شروعمی گردد و ضروری است این افراد اطلاعات و مستندات خود را به همراه تصاویر مربوط، تا مهلت معین شده در سامانه سینا بارگذاری یا به روزرسانی نمایند و بعلاوه پس از پذیرفته شدن در دانشگاه، اطلاعات مربوط به محل تحصیل خود را تا پانزدهم مهرماه در سامانه سینا درج نمایند تا در صورت برگزیدگی، از پشتیبانی های بنیاد بهره مند شوند.

متقاضیان بند های 2 و 3، حداکثر تا انتها چهارشنبه 30 تیر ماه سال 1400 (غیرقابل تمدید) فرصت دارند گزینه درخواست آنالیز پرونده برای بهره مندی از پشتیبانی های دانشجویی را از بخش ثبت درخواست ها در سامانه انتخاب نمایند.

زمان ثبت نام دانشجویان نوورود دوره های پایه دانشگاه ها شامل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی پیوسته، متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اساس رویۀ اجرایی تدوین شده، مقرر شده است آخرین معدل متقاضیان، میانگین نمرات تا انتها نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 در نظر گرفته گردد.

بنیاد ملی نخبگان پس از آنالیز اولیه درخواست ها و بر اساس ظرفیت سالیانه و با هدف تسریع در اطلاع رسانی به متقاضیان برای برنامه ریزی و انجام فعالیت های مورد احتیاج برای بهره مندی از پشتیبانی های دانشجویی، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز از مجموعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی را در مقایسه با سایر افراد کسب نموده اند (صرفاً به وسیله سامانه سینا) اعلام خواهد نمود.

با توجه به این که نتایج اولیه صرفاً بر اساس مدارک ادعایی مندرج در سامانه سینا اعلام خواهد شد، قویاً تأکید می گردد متقاضیان، با مطالعه دقیق شیوه نامه و راهنما های مرتبط، از بارگذاری اطلاعات نامعتبر و نامربوط در سامانه خودداری نمایند.

در صورتی که در هر مرحله از آنالیز ها تعیین گردد که متقاضی، آگاهانه اطلاعاتی نامعتبر و خلاف واقع بارگذاری نموده است، علاوه بر محرومیت از این تسهیلات، از سایر تسهیلات و حمایت های بنیاد، محروم و عدم صداقت وی به مراجع ذی ربط، اعلام می گردد و حق پی گیری موضوع به صورت حقوقی هم برای بنیاد ملی محفوظ خواهد بود.

در بخش ثبت مدارک مربوط به افتخارات در سامانه، برای جلوگیری از درج اشتباه افتخار یا مستندات نامربوط، ضروری است متقاضیان قبل از درج افتخار مورد نظر، راهنمای مربوط به آن را مطالعه نمایند.

اکیداً توصیه می گردد متقاضیان دقت لازم را در تکمیل اطلاعات و بارگذاری آن ها در سامانه سینا، بکار بندند؛ زیرا پس از تأیید درخواست در سامانه، امکان اصلاح اطلاعات نادرست وجود ندارد و در صورت اثبات درج اطلاعات خلاف واقع، متقاضی از لیست مشمولان بنیاد حذف خواهد شد.

بنیاد ملی نخبگان بعد از اتمام آنالیز پرونده ها در بنیاد های نخبگان استانی و بر اساس امتیاز نهایی، نتیجه نهایی آنالیز درخواست متقاضیان را اعلام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت بنیاد ملی نخبگان از دانشجویان برتر استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بنیاد ملی نخبگان از دانشجویان برتر استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید