تمایل مسئولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی

به گزارش وبلاگ مستند و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ارسلان زارع استاندار گیلان در نشستی که با مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی برگزار کرد از تمایل این استان برای میزبانی رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی اطلاع داد و گفت: کشتی در استان گیلان علاقه مندان زیادی دارد و به همین خاطر ما هم دوست داریم که کشتی در استان رشد و توسعه پیدا کند. کشتی بخشی از فرهنگ مردم در خطه گیلان دقیقا مثل سراسر ایران است. به همین دلیل جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم تا بتوانیم زیرساخت های لازم و به ویژه خانه کشتی را برای تمرین کشتی گیران فراهم کنیم.

تمایل مسئولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی

وی افزود: به دنبال این هستیم که شوکی را به کشتی استان وارد کنیم. آنالیز کردیم که برای این اتفاق یا باید میزبان یک رویداد بین المللی باشیم یا یک نماینده در لیگ کشتی داشته باشیم. با توجه به اینکه کشتی گیران بومی زیادی در استان نداریم، علاقه ما بیشتر به اخذ یک میزبانی بین المللی در رشته کشتی است. سال گذشته جام شهید نامجو را در رشته وزنه برداری در رشت برگزار کردیم که بازتاب بسیار خوبی داشت.

استاندار گیلان از علاقه این استان برای میزبانی از مسابقات کشتی آزاد جام تختی در امسال اطلاع داد و گفت: هفته آینده نشستی پیرامون موضوعات مطرح شده با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کشتی گیلان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمایل مسئولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل مسئولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید