مصاف سخت شاگردان اسکوچیچ در اروپا ، سومین ملاقات تدارکاتی ایران قطعی شد

به گزارش وبلاگ مستند، شاگردان اسکوچیچ در سومین ملاقات تدارکاتی خود باید به مصاف قهمان آفریقا بروند.

مصاف سخت شاگردان اسکوچیچ در اروپا ، سومین ملاقات تدارکاتی ایران قطعی شد

به گزارش وبلاگ مستند و به نقل از سایت seneplus، تیم ملی فوتبال ایران در سومین ملاقات محبت آمیز خود در راه صعود به جام جهانی برابر تیم آفریقایی سنگال قرار خواهد گرفت. این ملاقات قرار است سه شنبه 5 مهر 1401 در اتریش برگزار گردد.

فدراسیون فوتبال سنگال مذاکرات اثر بخش با فدراسیون فوتبال ایران را تایید نموده و ابراز امیدواری نموده است، بتواند قبل از ملاقات با ایران یک ملاقات محبت آمیز دیگر نیز داشته باشد.

روزنامه ورزشی گروه Gfm هفته پیش نوشت: مذاکرات بین فدراسیون فوتبال ایران و همتای خود در سنگال بسیار پیشرفت داشته است. دو فدراسیون در نهایت بر سر یک بازی محبت آمیز که قرار است در اتریش برگزار گردد، به توافق رسیده اند.

سنگال میخواهد برابر یک تیم از آمریکای شمالی نیز قرار گیرد که هنوز حریف این تیم معین نشده است با این حال چیزی که معین است بازی با ایران برای آلیو سیسه یک دستاورد ورزشی است چرا که سنگال در جام جهانی با یک تیم آسیایی به نام قطر همگروه است و این ملاقات می تواند برای سنگال مهم باشد.

در حاشیه مراسم Assises de léconomie که به وسیله اتحادیه ملی تجار، اپراتورها و سرمایه گذاران سنگال در ماه می گذشته در داکار برگزار گردید، محمدرضا دهشیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال در خصوص یک بازی محبت آمیز احتمالی بین دو کشور با می آگوستین سنقر رئیس فدراسیون فوتبال سنگال مذاکره کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین ملاقات محبت آمیز خود بعد از قطعی کردن صعود به جام جهانی برابر الجزایر با نتیجه 2 بر یک باخت و در ادامه باید برابر اروگوئه (1 مهر 1401) قرار گیرد و در سومین ملاقات نیز به مصاف سنگال خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "مصاف سخت شاگردان اسکوچیچ در اروپا ، سومین ملاقات تدارکاتی ایران قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف سخت شاگردان اسکوچیچ در اروپا ، سومین ملاقات تدارکاتی ایران قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید