ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد؛ یحیی با 2 تغییر

به گزارش وبلاگ مستند، بعد از پنج قهرمانی پیاپی پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ بیست و یکم خواهد شد که اولین جدال آن ها تقابل با فولاد در خوزستان خواهد بود. آن ها که عنوان آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم شکست خوردند و از این رقابت ها کنار رفتند، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد لیگ خواهند شد و برابر قهرمان فصل گذشته جام حذفی قرار می گیرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد؛ یحیی با 2 تغییر

در دروازه این تیم حامد لک به میدان خواهد رفت. گلر باتجربه پرسپولیس علیرغم دریافت سه گل برابر الهلال در چند مرحله نیز مانع از کامیابی حریف شد و با واکنش های به موقع دروازه سرخپوشان را نجات داد.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با تغییراتی همراه می گردد. خروج سیامک نعمتی از ترکیب این تیم با بازگشت مهدی شیری همراه خواهد شد. در قلب دفاعی هم سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی به میدان می فرایند و در سمت چپ نیز وحید امیری حاضر می گردد.

خط میانی پرسپولیس نیز میلاد سرلک و رضا اسدی در کنار احسان پهلوان و مهدی ترابی برابر حریف حاضر می شوند. خط میانی پرسپولیس که در بازی با الهلال بیشترین نقدها را متوجه خود دید اکنون امیدوار است با نمایشی متفاوت نسبت به جدال در آسیا، بتواند برابر شاگردان عبدالله ویسی یک نمایش پیروز را به جا گذاشته و این تیم را در راستا دستیابی به اولین برد فصل یاری کند.

خط حمله پرسپولیس نیز با حضور امید عالیشاه و مهدی عبدی برابر حریف قرار می گیرد و امیدوار است موقعیت لازم برای دستیابی به گل را شکل داده و اولین گل فصل را در ترکیب این تیم به نام خود نمایند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک

سیدجلال حسینی

فرشاد فرجی

وحید امیری

مهدی شیری

میلاد سرلک

رضا اسدی

احسان پهلوان

مهدی ترابی

امید عالیشاه

مهدی عبدی

ورزش سه

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد؛ یحیی با 2 تغییر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد؛ یحیی با 2 تغییر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید