برترین رستوران های ایرانی در استانبول

به گزارش وبلاگ مستند، پیش تر در خصوص برترین رستوران های استانبول صحبت کردیم. اما ممکن است ساکن استانبول باشید و دل تان هوای غذای ایرانی بکند یا حتی در سفر به استانبول باشید و بخواهید سری به رستوران های ایرانی بزنید. در این مطلب چند رستوران با کیفیت ایرانی در استانبول را معرفی خواهیم کرد.

برترین رستوران های ایرانی در استانبول

رستوران شهرزاد

دلایلی زیادی برای رفتن به این رستوران وجود دارد؛ کیفیت غذاها، طعم بی نظیر آن ها، نزدیکی به میدان تکسیم و فضای دوست داشتنی آن، همه، از دلایلی هستند که این رستوران را باید انتخاب کنید. اگر یک بار به این رستوران بروید احتمالا دوست دارید دوباره به آن سر بزنید. رستوران شهرزاد از ساعت 9 تا 24 مشغول به کار است. این رستوران در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و شماره آن 24 است.

رستوران ریحون

رستوران ریحون در وب سایت تریپ ادوایزر، به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی شناخته شده است. این رستوران در استانبول حال و هوایی کاملا ایرانی دارد. تابلوهایی که بر دیوار آن آویزان شده، دکوراسیون و معماری ویژه آن همه یادآور کشورمان است. در این رستوران می توانید غذاهای ایرانی، آسیای میانه و انواع استیک ها را میل کنید. رستوران ریحون از ساعت 12 تا 23 برای وعده های ناهار و شام، غذا سرو می نماید. راستا دسترسی به این رستوران راحت است؛ برای رفتن به این رستوران به میدان تکسیم بروید و از آنجا راهی خیابان ینی کارسی شماره 8 و محله توم توم شوید.

رستوران شیراز

در این رستوران می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. چراکه منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و ترکی می گردد. فضای صمیمی، دنج و آرام این رستوران آن را منحصر به فرد نموده است. نباید فراموش کنید این رستوران از ساعت 14 تا 24 مشغول به کار است و برای صرف وعده های نهار و شام می توانید به آن سر بزنید. محل دقیق رستوران شیراز در خیابان علی صراف شماره 7 و خیابان مودا واقع شده است. قیمت غذاها از 51 تا 120 لیر متغیر است.

رستوران آسمان

آسمان، رستوران ایرانی دیگری است که در استانبول می توانید طعم غذاهای ایرانی را در آن بچشید. از ساعت 12 تا 24 می توانید وعده های ناهار و شام را در این رستوران، میل کنید. آدرس دقیق این رستوران، خیابان فاتح، آکسارای، بلوار آتاتورک شماره 158 است. قیمت غذاها میانه:حدودا بین 21 تا 51 لیر.

کافه میسا

فضای دوست داشتی و عطر و بوی غذای ایرانی این کافه از خاطرتان نمی رود. غذاهای این کافه ایرانی است و قیمت آن میانه است. از ساعت 9:30 تا 22:30 می توانید به این کافه سر بزنید.

کافه زعفران

اگر در نزدیکی محله کادیکوی بودید حتما سری به کافه زعفران بزنید. فضای این کافه کوچک و دلچسب است. می توانید از چشیدن غذاهای ایرانی در فضای باز آن لذت ببرید. هم چنین قیمت غذاها میانه است. آدرس این رستوران را به خاطر بسپارید: کادیکوی، خیابان امام رمیز، محله صحراییسدیت.

اگر هوس کردید به هرکدام از این رستوران ها سر بزنید، می توانید از مطلب حمل و نقل در استانبول یاری بگیرید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ مستند

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "برترین رستوران های ایرانی در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های ایرانی در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید