بانوی کردستانی مربی تیم لیگ رجحان والیبال کشور شد

به گزارش وبلاگ مستند، خبرنگاران/کردستان سمیه امامی بازیکن و مربی والیبال استان کردستان به عنوان یاری مربی تیم جوانان زرتشت یزد انتخاب شد.

بانوی کردستانی مربی تیم لیگ رجحان والیبال کشور شد

مسابقات لیگ برتر بانوان کشور امسال با حضور 10 تیم سایپا، پیکان، باریچ اسانس کاشان، مهرسان، ذوب آهن، مس رفسنجان، شهرداری ورامین، ستارگان فارس، ریف اصفهان و جوانان زرتشتی یزد حضور خواهند داشت.

در این رقابت ها سمیه امامی مربی کردستان به عنوان یاری مربی در کنار سرمربی تیم جوانان زرتشت یزد عالیه فتوحی قرار خواهد گرفت تا اولین حضور خود را در لیگ برتر به عنوان مربی تجربه کند.

امامی متولد 1366 در شهرستان سنندج است که والیبال را از سن 10 سالگی زیر نظر مربی مجرب آن دوران خانم شیرین حقیقیان شروع کرد و توانست مراحل بازیکنی را به صورت حرفه ای طی کند.

وی یکی از بازیکن های باسابقه و نام آشنای کردستان است که حضور در تیم های مختلف لیگ رجحان و دسته 1 کشور از جمله تیم سوپر لیگی آتیلا، شهرداری سنندج، هیات والیبال سنندج و آب معدنی اورامان از افتخارات او است.

این بانوی والیبالست سنندجی که به مدت 14 سال است در جرگه مربیان استان حضور دارد، در امسال توانست با حضور و عملکرد مناسب در دوره مربیگری بین المللی در استان یزد نظر مدرسین کلاس و اهالی فن آن استان را جلب کند و پس از اخذ قبولی در دوره بین المللی، وی به عنوان یاری مربی انتخاب شد تا با این مهم افتخاری به افتخارات والیبال وی اضافه گردد.

لازم به ذکر است: در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان کشور مربیانی همانند فردین کلوندی و طاهر فرخ نژاد به عنوان یاری مربی تیم لیگ رجحان راه یاب ملل مریوان و سمیه امامی نیز به عنوان یاری مربی از استان کردستان در کنار تیم جوانان زرتشت قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوی کردستانی مربی تیم لیگ رجحان والیبال کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی کردستانی مربی تیم لیگ رجحان والیبال کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید