این ارزان ترین گوشی تیتانیومی با تراشه پرچمدار است؛ کابوس اپل و سامسونگ

به گزارش وبلاگ مستند، زومیت نوشت: گوشی تازه برند میزو با 16 گیگابایت رم و نمایشگر 120 هرتزی و فریم تیتانیومی عرضه می شود.

این ارزان ترین گوشی تیتانیومی با تراشه پرچمدار است؛ کابوس اپل و سامسونگ

میزو، برند سرشناس چینی، نزدیک به دو ماه پیش گوشی میزو 21 را با طراحی جمع وجور و مجذوب کننده به بازار عرضه کرد و حالا در پی عرضه میزو 21 پرو برای بازار چین است.

به گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی میزو 21 پرو تا پیش از سرانجام ماه فوریه 2024 (اواخر بهمن یا اوایل اسفند 1402) معرفی می شود. این گوشی پرچم دار با 16 گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره سازی دردسترس قرار می گیرد.

افشاگر می گوید که میزو 21 پرو به قاب تیتانیومی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز است. این پرچم دار تازه میزو از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر بهره می برد.

شایعه های دیگر درباره گوشی میزو مدل 21 پرو می گویند که این پرچم دار با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می شود و به نمایشگر 120 هرتزی با وضوح 2K و باتری 5020 میلی آمپرساعتی مجهز است و از شارژ سیمی 80 وات سیمی و 50 وات بی سیم پشتیبانی می کند.

قیمت گوشی میزو 21 در بازار جهانی 480 دلار است و میزو 21 پرو از مدل قبلی خود گران تر خواهد بود؛ اما انتظار داریم قیمت این محصول از قیمت گوشی آیفون تیتانیومی و قیمت گوشی سامسونگ تیتانیومی کمتر باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این ارزان ترین گوشی تیتانیومی با تراشه پرچمدار است؛ کابوس اپل و سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ارزان ترین گوشی تیتانیومی با تراشه پرچمدار است؛ کابوس اپل و سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید