انقلاب زیرساختی ورزش تنیس در قم

به گزارش وبلاگ مستند، خبرنگاران/قم رئیس فدراسیون تنیس گفت: با کوشش و همت هیات و مدیر کل ورزش و جوانان قم و با افتتاح 9 زیر ساخت برای تنیس در استان ، شاهد انقلاب زیر ساختی بزرگی در قم خواهیم بود.

انقلاب زیرساختی ورزش تنیس در قم

رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، در مجمع سالیانه هیات تنیس که با حضور رئیس فدراسیون تنیس به صورت وبینار برگزار گردید، نام کرد: با توجه به زیر ساخت های مناسبی که در استان قم وجود دارد و بعلاوه نزدیکی به مرکز، شرایط مطلوبی را برای رشد و توسعه این رشته در قم را فراهم ساخته که موجب شده با استفاده از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری، شاهد موفقیت ها و توفیقات این رشته در استان به خصوص در رده های پایه را خواهیم بود.

منعم در راستای حمایت از هیات های ورزشی بیان نمود: هیات تنیس استان مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان بوده و خواهد بود که با توجه به زیر ساخت های موجود در استان، آمادگی برگزاری اردوی های تیم ملی و برنامه های کشوری را خواهد داشت.

وی توضیح داد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بخش های مهم کشور از جمله ورزش، خوشبختانه شاهد رشد و توسعه رشته تنیس در کشور و استان به لطف اقدامات ونظارت موثر رئیس فدراسیون بوده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: به زودی اقدامات موثری در مورد توسعه این رشته در بخش ها و شهرستان های تازه تاسیس را شاهد خواهیم بود.

منعم خاطر نشان کرد: به روز نمودن سطح علمی مربیان و داوران می تواند شرایط را برای رشد کمی و کیفیت این رشته در استان را فراهم سازد و هیات تنیس، برگزاری کارگاه های دانش افزایی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی را برای توسعه و پیشبرد این رشته، می بایست در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس فدراسیون تنیس با توجه به وجود زیر ساخت های بسیار مناسب تنیس در استان اظهار کرد: با توجه به کوشش مدیر کل ورزش و جوانان و کوشش هیات تنیس قم با افتتاح 9 زیر ساخت برای تنیس، شاهد انقلاب زیر ساختی عظیمی در قم خواهیم بود که می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، اقدامات مناسبی در مورد میزبانی رویداد های عظیم این رشته برای استان قم رقم زد.

عزیزی بیان نمود: حضورساره حسنی در راس هیات میتواند موقعیت مناسبی به خصوص در بخش بانوان برای این رشته در استان فراهم سازد و امید است شاهد رشد تنیس استان در بخش بانوان باشیم.

وی اضافه نمود: فدراسیون با تمامی درخواست های هیات استان قم موافقت خود را اعلام می دارد و امید است با همکاری اداره ورزش و جوانان قم، با برگزاری مسابقات itf شاهد رشد کمی و کیفی تنیس در قم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انقلاب زیرساختی ورزش تنیس در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب زیرساختی ورزش تنیس در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید