ارتباطات بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص های آموزش عالی استان توسعه یابد

به گزارش وبلاگ مستند، خبرنگاران/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: ارتباطات بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص های آموزش عالی استان توسعه یابد.

ارتباطات بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص های آموزش عالی استان توسعه یابد

دکتر علی نظری، در ملاقات با دکتر عزت اله سپهوند رئیس دانشگاه پیغام نور لرستان، وجود ارتباطات مؤثر و تعاملات بین دانشگاهی را در جهت کاستن از مسائل استان، یک موضوع مهم دانست و اضافه کرد: مبادلات بین دانشگاهی در زمینه های متعدد از جمله علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و بعلاوه زمینه های فرهنگی و اجتماعی در تناسب با نظام مسائل استان، بایستی توسعه یابد.

وی گفت: علاوه بر تقویت تبادلات بین دانشگاهی در داخل کشور و استان بایستی در حوزه تبادلات بین دانشگاهی فراملی نیز با تأکید بر تقویت ارتباطات و تعاملات بین دانشگاه های کشورهای حوزه دنیا اسلام، اقدامات اثرگذارتری انجام گردد.

در ادامه این ملاقات، دکتر عزت اله سپهوند، رئیس دانشگاه پیغام نور استان لرستان نیز در این ملاقات، از آمادگی کامل دانشگاه پیغام نور استان لرستان برای توسعه ارتباطات و تعاملات بین دانشگاهی با دانشگاه لرستان، اطلاع داد و تأکید کرد که در این زمینه باید هیئت های اندیشه ورز مشترک بین دانشگاهی تقویت شوند تا بتوانیم در همگرایی و هم افزایی با همدیگر، شاخص های کاری نظام آموزش عالی استان را ارتقاء داده و بعلاوه اثرگذاری نظام آموزش عالی استان برای یاری به برطرف مسائل استان، بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارتباطات بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص های آموزش عالی استان توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباطات بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص های آموزش عالی استان توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید