گلایه رانندگان تاکسی های ویژه فرودگاه مهرآباد از ورود خودروهای خارجی به فرودگاه

به گزارش وبلاگ مستند، رانندگان تاکسی فرودگاه نسبت به ورود شرکت های نو با خودروهای خارجی به فرودگاه شاکی هستند. ورود این خودروهای نو رانندگان سابق ویژه فرودگاه مهرآباد را به لحاظ درآمدی با مشکل روبرو نموده است.

گلایه رانندگان تاکسی های ویژه فرودگاه مهرآباد از ورود خودروهای خارجی به فرودگاه

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت:

رانندگان تاکسی های ویژه فرودگاه مهرآباد به علت ورود چند شرکت تازه با خودروهای به روزتر نگرانی هایی داشتند که در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش مطرح کردند.

وی اضافه نمود:

در حالی که معمولا خودروهای فعلی ویژه فرودگاه مهرآباد داخلی هستند. شرکت هایی پا به عرصه گذاشته اند که از خودروهای خارجی که به لحاظ شکلی بهتر هستند استفاده می نمایند و کوشش می نمایند با ارائه خدمات بیشتر رضایت مسافرین و شهفرایندان را جلب نمایند؛ لذا کار رانندگان سابق ویژه فرودگاه مهر آباد به لحاظ عایدیی با مشکل روبرو شده است و ورود این خودروهای تازه بر روی عایدی آنها تاثیر منفی گذاشته و این رانندگان خواسته ها و اعتراضات خود را مطرح نموده اند و تاکید داشته اند که باید حقوق شان رعایت گردد.

وی گفت که ما نیز در پی رعایت حقوق این رانندگان هستیم و کوشش خواهیم کرد که عدالت میان شرکت های مختلف برقرار گردد. در این راستا سازمان تاکسیرانی باید فرمول و شیوه ای را طراحی و حاکم کند که ناعدالتی بین رانندگان اتفاق نیفتد و رضایت آنها را به همراه داشته باشد. بی تردید باید همه رانندگانی که در این شرکت ها فعالیت می نمایند آسیبی به عایدیشان وارد نگردد؛ البته از سوی دیگر باید بپذیریم که در هر عرصه مالی رقابت وجود دارد و شرکت هایی که از تکنولوژی های روز استفاده می نمایند مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به تولد اپلیکیشن های موبایلی ویژه تاکسی ها و استقبال مردم از آنها گفت:

در هر کجا که از تکنولوژی های تازه بهره گرفته گردد، قطعا مورد استقبال قرار می گیرد. از جمله در تاکسی ها که امروز شاهد استفاده مردم از اپلیکیشن های موبایل برای گرفتن تاکسی هستیم. در این فرایند مردم می توانند به راحتی به شبکه تاکسی های اینترنتی متصل شوند و از خدمات آنها بهره بگیرند. قطعا سهولت این سیستم و سایر ویژگی های مثبتی که دارد باعث شده مورد استقبال قرار گیرد.

وی گفت ما نیز قصد نداریم به جنگ تکنولوژی برویم. بی تردید باید روش های سنتی خود را با تکنولوژی روز تغییر دهیم تا از کورس رقابت عقب نمانیم. قطعا در دنیایی که در حال پیشرفت است طبیعتا هر چه به جلو می رویم باید در روش های قدیمی تتازه نظر کنیم و همه کسانی که در این عرصه از تکنولوژی های نوین بهره نگیرند متزلزل خواهند شد.

علیخانی اضافه نمود:

پیشنهاد من به همه شرکت هایی که در این حوزه کار می نمایند و از روش های قدیمی بهره می گیرند این است که مشاورهایی متخصص در حوزه آی تی و تکنولوژی های تازه به کار گیرند تا خود را به روز نمایند و در بازار تازه جایی برای رقابت داشته باشند.

او ادامه داد:

در آینده حدود 60 شغل به علت پیشرفت تکنولوژی ممکن است کارآیی نداشته باشند لذا باید این مشاغل در روش هایی تازه بروز و ظهور پیدا نمایند تا متزلزل نشوند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تاکسیرانان گفت که تاکسی ها هنوز کارکرد خود را در شهر تهران دارند و اگر امروز تفاوتی میان آنها احساس می گردد در نوع دسترسی و امکانات نرم افزاری است که برای افراد به وجود آورده اند.

عضو شورای شهر تهران در سرانجام گفت:

یکی دیگر از مسائلی که امروز میان تاکسی ها به جد تفاوت هایی را ایجاد نموده است، تفاوت قیمت هاست. امروز نمی توان کسی را اجبار کرد که از یک وسیله نقلیه خاص استفاده کند. لذا در این میان شرکتی که می تواند خدمات بهتری با قیمت کمتری ارائه کند مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

منبع: کجارو / خبرآنلاین

به "گلایه رانندگان تاکسی های ویژه فرودگاه مهرآباد از ورود خودروهای خارجی به فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه رانندگان تاکسی های ویژه فرودگاه مهرآباد از ورود خودروهای خارجی به فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید