کدگذاری 730 هزار کارت سوخت بنزین

به گزارش وبلاگ مستند، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه چابهار گفت: 730 هزار کارت سوخت بنزین در یک سال اخیر در حوزه زیرپوشش این شرکت در جنوب سیستان و بلوچستان کدگذاری شده است.

کدگذاری 730 هزار کارت سوخت بنزین

به گزارش وبلاگ مستند به نقل از ایرنا، سیدکاظم اسد شنبه 31 خرداد اضافه نمود: با توجه به اهتمام ویژه منطقه در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با کارت های مهاجر و به منظور ساماندهی شرایط سوخت، در تمامی صندلی های سوخت استان سیستان و بلوچستان طی یک سال اخیر اقدام به کدگذاری 730 هزار کارت سوخت شده است.

وی اعلام کرد: بر اساس این طرح، کارت های مهاجر و خارج استان قادر به سوختگیری در صندلی های منطقه نیستند. ماه ها آنالیز کارشناسی تیم های مختلف تخصصی در ستاد و هم فکری با مسوولان محلی، ما را برآن داشت که تنها راهکار مسائل ساماندهی شرایط سوخت، کاهش صف ها در صندلی ها و در نهایت جلب رضایت مردم، اجرای طرح کدینگ و مدیریت مصرف سوخت در استان است که به حمد پروردگار اقدامات اجرایی اجرا شده در این راستا بسیار مفید و موثر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه چابهار توضیح داد: با اجرای طرح کدینگ هیچ مسئله ای برای تأمین سوخت مسافران خارج از استان به وجود نیامده است. برای افرادی که با کمبود سوخت روبرو می شوند و یا مسافران خارج از استان تمهیدات لازم اندیشیده شده و بر این اساس از ابتدای اجرای این طرح بیش از 700 هزار خودرو تعویض پلاک و یا نوشماره، وارد طرح کدینگ شده و تسهیلات لازم برای سوخت گیری آنها فراهم شده است.

اسد ابراز امیدواری کرد که با کوشش تمامی دست اندرکاران و مسئولان و نهادهای اجرایی ضمن مقابله با پدیده شوم قاچاق، خدمات مناسب و در خور شأن مردم نجیب استان از سوی تمامی نهادهای اجرایی و خدماتی ارائه و سبب آرامش خاطر و جلب رضایت مردم گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کدگذاری 730 هزار کارت سوخت بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدگذاری 730 هزار کارت سوخت بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید