پالیزبان فینالیست شد ، کوثر و بایبوردی در رده بندی کامپوند

به گزارش وبلاگ مستند و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا امروز در بخش تیمی و انفرادی در تایلند پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

پالیزبان فینالیست شد ، کوثر و بایبوردی در رده بندی کامپوند

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه 224 بر 223 به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه نهایی با نتیجه 234 بر 226 مغلوب قزاقستان شد و راهی ملاقات رده بندی شد. تیم ایران روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بنگلادش می رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی کیا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 223 بر 222 باخت و راهی ملاقات رده بندی شد. تیم ایران در ملاقات رده بندی روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان می رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه 5 بر 3 باخت و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو مردان به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید و به جمع هشت کماندار برتر راه یافت. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریفی از بنگلادش شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمدحسین گلشنی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو مردان به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 7 بر 3 باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

ارشک فاضل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو مردان به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 باخت و حذف شد.

مهتا عبدالهی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو بانوان به مصاف کمانداری از مالزی رفت و در تیر طلایی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب گردید و از گردونه مسابقات کنار رفت.

حسام الدین کوثر در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت و با نتیجه 150 بر 141 به رجحان رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 143 مقابل امیر کاظم پور دیگر نماینده ایران به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 145 مقابل کمانداری از هند باخت و به ملاقات رده بندی راه یافت.

محمدصالح پالیزبان در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده مالزی رفت و با نتیجه 146 بر 138 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه 147 بر 141 مقابل کمانداری از تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی با نتیجه 145 بر 143 مقابل کمانداری از هند به پیروزی رسید و فینالیست شد. امیر کاظم پور در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه 143 بر 140 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 143 مقابل حسام الدین کوثر دیگر نماینده ایران باخت و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

گیسا بایبوردی در یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه 142 بر 137 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه 140 بر 136 مقابل حریفی از سنگاپور به پیروزی رسید و راهی ملاقات نیمه نهایی شد. وی در ملاقات نیمه نهایی با نتیجه 146 بر 142 مقابل کمانداری از هند باخت و به ملاقات رده بندی راه یافت.

ویدا حلیمیان در دور یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه 145 بر 136 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه 138 بر 134 مقابل حریفی از تایلند باخت و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

کوثر خشنودی کیا در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه 142 بر 139 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی پس از تساوی 144-144 در تیر طلایی مغلوب کمانداری از هند شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

راحله فارسی در دور یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه 147 بر 141 باخت و حذف شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پالیزبان فینالیست شد ، کوثر و بایبوردی در رده بندی کامپوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالیزبان فینالیست شد ، کوثر و بایبوردی در رده بندی کامپوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید