مدیرکل میراث فرهنگی یزد، برتر جشنواره ملی ایرانبانان شد

به گزارش وبلاگ مستند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد به همراه دو نفر از دیگر مدیران دیگر استان ها به نام کارشناسان برتر جشنواره ملی ایرانبانان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد، برتر جشنواره ملی ایرانبانان شد

ایسنا: در پایان مرنام اختتامیه به انتخاب شورای هماهنگی و دفتر امور مجامع، سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد به همراه دو نفر از دیگر مدیران استان ها به نام کارشناسان برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

الیار عاصمی زاده رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البته در بخشی از پیام خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: وظیفه خود می دانستیم از مدیرانی که در راه تعالی بخشی حرکت سازمان های غیردولتی از هیچ همراهی دریغ نکردند و همیشه حامی و مشوق فعالیت تشکلی بودندن در جشنواره ایرانبانان تقدیر و تشکر نماییم.

بی شک انتخاب سختی نبود، دیدن وجه تمایز مدیران و کارشناس مسئولانی که مسئولانه همراه فعالین مدنی بودند و خود را همراه ما دانستند، به کنندگی از شورای هماهنگی قدردان زحمات همه فعالین و مدیرانی هستیم که بی منت برای پاسداشت میراث گرانبهای این سرزمین تلاش می کنند.

گفتنی است اختتامیه جشنواره ایرانبانان در 20 مرداد ماه در تهران برگزار و سیدمصطفی فاطمی مدیرکل میراث استان یزد در این جشنواره که به صورت مجازی و با حضور همه تشکل های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار گشت، رتبه برتر جشنواره را به خود اختصاص داد.

منبع: توریسم آنلاین

به "مدیرکل میراث فرهنگی یزد، برتر جشنواره ملی ایرانبانان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل میراث فرهنگی یزد، برتر جشنواره ملی ایرانبانان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید