اردوی تیم های ملی کشتی در عید نوروز هم برپا خواهد بود

به گزارش وبلاگ مستند، محمد ابراهیم امامی در حاشیه برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: آزاد و فرنگی کاران اردونشین هم اکنون مشغول تمرین در خانه کشتی هستند که البته شاگردان محمد بنا با توجه به برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی، نخستین اردوی خود را پشت سر می گذارند. این تمرینات تا اواخر اسفندماه به سرانجام خواهد رسید و بچه ها برای چند روز به استراحت خواهند پرداخت.

اردوی تیم های ملی کشتی در عید نوروز هم برپا خواهد بود

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین سال آینده در مغولستان برگزار می گردد، آزاد و فرنگی کاران تیم ملی بعد از تعطیلی اردوی کنونی حدود یک هفته به استراحت و مرخصی خواهند رفت و دوباره از روز سوم فروردین ماه و در همان ابتدای تعطیلی نوروز دوباره به خانه کشتی باز خواهند گشت.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد فهرست نهایی مسافران قهرمانی آسیا نیز گفت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد که چندی پیش از سوی کادر فنی انتخاب شد و بچه ها با توجه به این موضوع با انگیزه و جدیت بیشتری در حال تمرین هستند. اما ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی هنوز تعیین نشده که محمد بنا و همکارانش قصد دارند فهرست نهایی خود را بعد از اردوی کنونی و تا 27 اسفندماه اعلام نمایند.

امامی گفت: مطمئناً انتخاب نهایی فرنگی کاران اعزامی به قهرمانی آسیا می تواند به جدیت و ارتقای انگیزه آنان برای پشت سر گذاشتن تمرینات اردوی تیم ملی یاری بیشتری محسوب گردد، چراکه این بچه ها باید برای کنترل وزن خود دقت بیشتری داشته باشند و با اطمینان خاطر به فرایند آماده سازی خود مشغول شوند.

داور اسبق المپیکی کشورمان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمامی ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی از روز سوم یا چهارم نوروز وارد اردوی بعدی خود می شوند و بعد از پشت سر گذاشتن این تمرینات و یک استراحت کوتاه، مهیای سومین و آخرین مرحله تمرینات تا زمان اعزام به مغولستان خواهند شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه اضافه کرد: امیدوارم فرایند آماده سازی آزاد و فرنگی کاران تا خاتمه فروردین ماه سال تازه و زمان اعزام به مغولستان به برترین شکل اجرایی گردد و کاروان کشتی ایران بتواند با آمادگی ایده آل وارد مسابقات گردد. ضمن اینکه متولیان فدراسیون کشتی مدتهاست که با تدابیر انجام شده، یک نماینده را قبل از اعزام تیم های ملی به مسابقات، روانه کشور میزبان می نماید تا هماهنگی های لازم و مقدمات اسکان بچه ها به خوبی انجام گردد. بدین ترتیب تیم های ملی کشتی به محض ورود به کشور میزبان بدون از دست دادن زمان و اتلاف وقت در هتل مستقر و با شرایط روحی و جسمی مطلوب، مهیای حضور در مسابقات می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اردوی تیم های ملی کشتی در عید نوروز هم برپا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم های ملی کشتی در عید نوروز هم برپا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید