روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه هفتم دنیا رسید

به گزارش وبلاگ مستند، در روسیه طی روز گذشته با شناسایی بیش از 9 هزار مورد جدید، تعداد کل مبتلایان به کرونا به بیش از 124 هزار نفر افزایش یافت، در ضمنً 57 نفر دیگر جان باختند تا کل قربانیان کرونا در این کشور به هزار و 222 نفر برسد.

روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه هفتم دنیا رسید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مستند به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز شنبه گزارش داد که تعداد مبتلایان به عفونت ویروس کرونا جدید در این کشور طی 24 ساعت گذشته به رقمی بی سابقه (9 هزار و 623 نفر) افزایش یافته و در حال حاضر در کل مناطق فدرال روسیه 124 هزار و 054 نفر به این بیماری مبتلا شده اند . بدین ترتیب ، روسیه از لحاظ تعداد مبتلایان به کووید-19 در بین کشورهای دنیا در رتبه هفتم نهاده شد.

این ستاد همچنین یادآور شد که در حال حاضر 15 هزار و 13 نفر از بیماران بهبود یافته و یک هزار و 222 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اطلاعات منتشره امروز، تعداد موارد جدید آلودگی طی روز گذشته به 21.3 درصد افزایش یافت، در حالیکه پیش از این رشد روزانه آن 8.4 درصد بود.

این ستاد همچنین یادآور شده است که 4 هزار و 488 مورد (یعنی 6.46 درصد از کل موارد جدید ثبت شده)، بدون علامت بالینی این بیماری و در مراحل اولیه آن شناسایی شده است.

طبق این اطلاعات، 5 هزار و 358 مورد جدید عفونت کرونا در مسکو ثبت شده است که در مجموع تعداد مبتلایان آن به 62 هزار و 658 نفر افزایش یافته است. همچنین موارد جدید این بیماری در 82 منطقه دیگر روسیه نیز مشاهده شده است.

ضمن اینکه طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 793 نفر در 69 منطقه از کشور بهبود یافتند که بیشترین آن، یعنی 608 مورد در شهر مسکو و 98 نفر هم در شهر سن پترزبورگ بوده است. در این مدت 57 مورد مرگ ناشی از کرونا نیز ثبت شد که از این تعداد 37 مورد آن در پایتخت اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه هفتم دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه هفتم دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید