خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با شرایط قرمز ممنوع است

به گزارش وبلاگ مستند، یاسوج- خبرنگاران- سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: تمامی مسافران خودروهای پلاک غیربومی از نظر ابتلا به علائم کرونا غربالگری و از ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با شرایط قرمز به این شهرستان جلوگیری می شود و ورود آن ها به استان ممنوع است.

خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با شرایط قرمز ممنوع است

محمد یزدان پناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مستند گفت: با توجه به افزایش روز افزون شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان و مصوبه ستاد کرونا استان مبنی بر ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهر یاسوج، مرکز بهداشت بویراحمد اقدام به استقرار ایستگاه غربالگری کرونا در ورودی شهر یاسوج (پلیس راه یاسوج - شیراز) کرده است.

وی اضافه نمود: در این طرح با همکاری پلیس راه استان، حمل و نقل و راهداری، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با شرایط قرمز ممانعت می کنیم.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد شرح داد: همچنین بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا بیشترین تاکید، نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مراکز و اماکن پرازدحام، به خصوص نهادهای دولتی و بانک هاست.

یزدان پناه مطرح نمود: علاوه بر تشدید بازرسی های آشکار، نظارتهای نامحسوس نیز انجام خواهد گرفت، ادارات و بانک های متخلف با مستندات به منظور برخورد قانونی به فرمانداری و استانداری معرفی می شوند.

199 بیمار مشکوک و یا قطعی مبتلا به کرونا در بخش های بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 77 بیمار کرونایی قطعی هستند.

همچنین 16 بیمار کرونایی در بخش های ویژه در این استان بستری هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با شرایط قرمز ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با شرایط قرمز ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید