خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: تدارکِ ملاقات محبت آمیز وظیفه من نیست

به گزارش وبلاگ مستند، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پیدا کردن تیم برای برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی وظیفه من نیست و اگر ملاقات تدارکاتی نداشته باشیم، ضرر می بینیم.

خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: تدارکِ ملاقات محبت آمیز وظیفه من نیست

نخستین ملاقات تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در چارچوب ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته به میزبانی گیتی پسند در اصفهان برگزار گردید که تیم مس سونگون با پیروزی 4 بر 3 توانست نخستین گام را برای کسب عنوان قهرمانی محکم بردارد.

سیدمحمد ناظم الشریعه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مستند در خصوص این ملاقات، گفت: ملاقاتهای فینال همواره حساسیت خاص خودش را دارد و همین موضوع باعث می گردد که بازی زیبایی شکل نگیرد. چیزی که من مشاهده کردم این بود که بدن های بازیکنان آماده نبود که البته حق دارند، زیرا زمان طولانی از مسابقات و تمرینات دور بوده و در شرایط ایده آل قرار نداشتند.

وی اضافه نمود: از مصدومیت ها نگران و ناراحت شدم و امیدوارم ملاقاتهای فینال زودتر تمام گردد تا شاهد مصدومیت های بیشتر بازیکنان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در خصوص اردوی تیم ملی که قرار است 3 تیرماه برگزار گردد، گفت: متاسفانه برنامه هایی که قبلا به کمیته فوتسال ارائه دادیم انجام نشد اما 3 تیرماه قرار است اردوی جدید با حضور بازیکنان جوان برگزار گردد. این اردو تا روز آدینه ادامه دارد.

وی در خصوص برنامه های آینده تیم ملی فوتسال برای آماده سازی جهت حضور در جام ملت های آسیا، توضیح داد: قرار است تا آغاز جام ملت ها در 2 تورنمنت شرکت کنیم که یکی از آن ها در شهریورماه است.

ناظم الشریعه با بیان اینکه پیدا کردن تیم برای برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی وظیفه سرمربی تیم ملی نیست، گفت: اگر بتوانیم سعی داریم خارج از فیفا دی نیز بازی های محبت آمیز برگزار کنیم که به آمادگی بیشتر برسیم. اگر نتوانیم ملاقاتهای محبت آمیز برگزار کنیم ضرر می بینیم و زمان را از دست می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آغاز لیگ جدید گفت: با هماهنگی و گفت و گو با سازمان لیگ، برنامه جدید را آماده کردیم و سعی کردیم بهترین شرایط را برای لیگ سال آینده داشته باشیم. لیگ باید آغاز گردد و بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند، زیرا با وجود لیگ بازیکنان تیم ملی آماده تر می شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: تدارکِ ملاقات محبت آمیز وظیفه من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: تدارکِ ملاقات محبت آمیز وظیفه من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید