با استفاده از این نرم افزار ترس از پرواز خود را از بین ببرید

به گزارش وبلاگ مستند، نرم افزار همراه مخصوص غلبه بر ترس از پرواز

اگر از پرواز می ترسید، ما واقعاً با شما همدردی می کنیم. ولی خبر خوب اینکه شما به راحتی می توانید بر این ترس غلبه کنید، همانطور که خیلی از افراد دیگر هم توانستند. کتابی در این زمینه به نام SOAR وجود دارد که از طریق کاپیتان Tom Bunn نوشته شده است، کسی که روش های موثری را برای مقابله با ترس از پرواز ابداع کرد. حدود 10،000 فارغ التحصیل دوره SOAR اکنون بدون ترس پرواز می کنند و دیگر مسئله ای با این قضیه ندارند. به صورت کلی نرخ موفقیت این دوره، بر اساس تعداد شرکت کنندگان آن، حدود 90 درصد تخمین زده شد. ولی با این حال، در بیشتر کلاس ها، 65 درصد شرکت کنندگان توانستند پرواز کنند، هرچند با سختی و ترس زیاد. در ادامه به معرفی بیشتر این دوره آموزشی خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید.

با استفاده از این نرم افزار ترس از پرواز خود را از بین ببرید

علاوه بر این کتاب، دوره SOAR یک اپلیکیشن هم دارد. این اپلیکیشن ابزارها و راهنمایی هایی دارد که تنها برای یک منظور طراحی شده اند: از بین بردن ترس شما از پرواز! یکی از ابزارهای این نرم افزار دسترسی سریع به شرایط آب و هوا و پیش بینی چاله های هوایی است. این نرم افزار حتی یک دکمه مخصوص هم دارد که با فشردن آن، نرم افزار شرایط چاله های هوایی موجود را بررسی می کند و به شما می گوید که هواپیما شما تا چه مقدار دیگری توانایی تحمل این چاله ها را دارد.

در وبلاگ مستند بخوانید: چگونه بر ترس خود از پرواز غلبه کنید؟

بعضی از ویژگی های این نرم افزار رایگان هستند، اما بیشتر قابلیت های آن در نسخه های پولی و خریداری شده فعال هستند. ولی به هرحال جالب است بدانید که با استفاده از نرم افزار SOAR شما می توانید دوره های درسی مختلف غلبه بر ترس از پرواز را تهیه کنید. این دوره ها از قیمت 19.99 دلار شروع می شوند.

البته برنامه های مختلفی وجود دارند. ولی بطور کلی تمام این دوره ها به شما کمک می کنند تا تخصص بیشتری در مورد سیستم پرواز ها و اینکه چگونه امنیت شما در طول پرواز تامین می شود پیدا کنید. شما همچنین می توانید در مورد سیستم امنیت اطلاعاتی را به دست بیاورید و بفهمید که این سیستم چگونه از ایجاد پیغام های خطا برای خلبان پیشگیری می کند.

مهم و جالب ترین دوره این نرم افزار Take Me Along نام دارد که در طی آن کاپیتان Bunn مراحل مختلف پرواز را به شما آموزش می دهد.

آیا شما هم ترس از پرواز دارید؟ قصد دارید از دوره SOAR استفاده کنید؟ آیا از نرم افزار ترس از پرواز استفاده خواهید کرد؟

- دانلود نسخه اندروید این نرم افزار

- دانلود نسخه iOS این نرم افزار

منبع: الی گشت

به "با استفاده از این نرم افزار ترس از پرواز خود را از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استفاده از این نرم افزار ترس از پرواز خود را از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید