اراده دولت حل مشکل مسکن است

به گزارش وبلاگ مستند، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل تازه سازمان ملی زمین و مسکن در نشست تامین زمین مورد احتیاج اجرای طرح نهضت ملی مسکن شرکت کرد و گفت: دولت اراده نموده است که مشکل مسکن را در کشور حل نماید.

اراده دولت حل مشکل مسکن است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مستند، وزارت راه و شهرسازی، آقای علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نخستین روز حضور خود در این سازمان با اشاره به اینکه تمرکز ما باید بر ارزش روز زمین باشد گفت: زمین های در اختیار دستگاه های دولتی انفال و متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و ما باید بتوانیم این دارایی ارزشمند دولت را مدیریت کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از راه چاره و ظرفیت های قانون جهش فراوری مسکن نظیر تغییر کاربری و توافق به وسیله تهاتر اراضی به عنوان روش های مدیریت اراضی دولتی نام برد و اضافه نمود: ممکن است در نقاطی از کشور بتوانیم زمین هایی را با ارزش بالا و در ازای آن زمین های دیگری با کاربری های مرتبط با این طرح تهاتر و مدیریت کنیم.

وی به مدیران استانی توصیه کرد که برنامه ریزی برای عملکرد خود را محدود به 4 سال عمر یک دولت ننمایند و ادامه داد: مدیران نباید در پی کسب رضایت مقطعی باشند بلکه باید تصمیمات خود را بر اساس اهداف زیربنایی و بلندمدت بنا نمایند.

لازم به ذکر است نشست های تأمین زمین مورد احتیاج اجرای طرح نهضت ملی مسکن از 27 آذر تا هفتم دی ماه با حضور مدیران راه و شهرسازی استان ها به نوبت در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اراده دولت حل مشکل مسکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراده دولت حل مشکل مسکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید