رای هیات بازبینی فیس بوک درباره حساب ترامپ به تاخیر افتاد

به گزارش وبلاگ مستند، هیات بازبینی فیس بوک صدور رای درباره ادامه تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ از پلتفرم های این شرکت را به تاخیر انداخته تا اظهار نظر مردم در این باره را آنالیز کند.

رای هیات بازبینی فیس بوک درباره حساب ترامپ به تاخیر افتاد

هیأت نظارت فیس بوک روز گذشته گفت به مدت زمان بیشتری احتیاج دارد تا درباره تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی تصمیم بگیرد. دلیل این امر نیز آن است که برای آنالیز اظهار نظرهای مردم به زمان بیشتری احتیاج دارد.

فیس بوک از هیأت نظارت خواسته تا رأی نهایی درباره تعلیق دائم ترامپ از پلتفرم هایش را صادر کند. مهلت 90 روزه هیأت بازبینی برای تصمیم گیری در این باره چند روز دیگر تمام می گردد. این هیأت در یک پست توئیتری نوشت: ما مهلت ارائه اظهارنظرهای مردم درباره این پرونده را افزایش دادیم و بیش از 9 هزار پاسخ دریافت کردیم. تعهد هیأت به آنالیز دقیق تمام اظهار نظرها مهلت تصمیم گیری را افزایش داده است. ما به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک می گذاریم.

در 6 ژانویه امسال میلادی هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به ساختمان کنگره این کشور حمله کردند. پس از این حمله شبکه های اجتماعی عظیم از جمله توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و غیره حساب های کاربری ترامپ را به دلیل تهییج خشونت تعلیق کردند. در این میان توئیتر رئیس جمهور پیشین آمریکا را به طور دائمی از پلتفرم خود بیرون نموده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "رای هیات بازبینی فیس بوک درباره حساب ترامپ به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای هیات بازبینی فیس بوک درباره حساب ترامپ به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید